حسینی آذرنوشان که به منظور افتتاح شعبه اقماری توس ، ویژه کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی استان در مشهد حضور یافت در جلسه هم اندیشی مدیریت منابع انسانی که در محل اداره کل استان برگزار گردید ، شرکت نمود .

خراسان رضوی از  استانهای نمونه در خدمت رسانی به بیمه شده ها است

به گزارش قدس آنلاین،وی در این جلسه باحضور  مدیر کل ، معاونین ، رؤسای ادارات حوزه اداری مالی اداره کل و همچنین رؤسا ، معاونین اداری ومالی و مسئولین امور اداری شعب مشهد به تشریح برنامه و اقدامات صورت گرفته در اداره کل امور اداری پرداخت و گفت : در سازمان تأمین اجتماعی ٦٩ هزار نفر پرسنل مشغول به خدمت رسانی به مخاطبین هستند که از این تعداد ، ٤٥ هزار نفر در بخش درمان و ٢٤ هزار نفر در بخش بیمه ای فعالیت دارند .

وی با بیان اینکه خراسان رضوی از  استانهای نمونه در خدمت رسانی به بیمه شده ها است، افزود: با برنامه ریزی ها و هدف گذاریهای صورت گرفته و در راستای تقویت و تأمین نیروی انسانی ، فرایند استخدام در سازمان تأمین اجتماعی از سال ٩٣ به بعد برای اولین بار به سازمان سنجش کشور واگذار گردید و از آن زمان تعداد ١٢هزار نفر از این طریق استخدام گردیده اند و در این راستا مدال طلای استخدام قانونی را کسب نموه ایم که این برای سازمان پاکدست تأمین اجتماعی افتخار بزرگی محسوب می گردد .

وی افزود : در آزمون استخدامی سال ٩٧ نیز بیش از ٢٥ هزار نفر متقاضی ثبت نام نموده اند که از این تعداد ، ٢١٣٠ نفر جذب خواهند شد .
مدیر کل امور اداری سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت : یکی از مهمترین اقدامات زیربنایی حوزه اداری ، تعریف ، تدوین و تهیه نرم افزار جامع اتوماسیون اداری است که با راه اندازی آن بسیاری از فرایندها ، مکاتبات ، استعلامها و برخی دیگر از خدمات به صورت مکانیزه صورت می پذیرد و این سیستم اتوماسیون توانسته با بیش از ٦٠٠ هزار مکاتبه در سال ٩٦ در جشنواره خدمات الکترونیکی دولت ، رتبه اول کشوری را در بین سایر ارگانها ، نهادها و سازمانها به خود اختصاص دهد .
همچنین مجور راه اندازی شعبه اقماری توس صادر شد.  در این شعبه خدمات ویژه به بیش از ١٥٠٠ نفر از کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی مشهدی ارائه می گردد .
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.