معاون استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه های خدمات رسان در ابتدای سال تحصیلی نهایت همکاری را با مدارس داشته باشند.

تاکید بر همکاری دستگاه های خدمات رسان با مدارس

به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: باید همهتاکید بر همکاری دستگاه های خدمات رسان با مدارس تلاش خود را در شروع سال تحصیلی بر تمرکز همه نهادها و مردم بر موضوع تعلیم و تربیت قراردهیم.

محمد رحیم نوروزیان در جلسه شورای آموزش و پرورش با تاکید بر همکاری دستگاه های خدمات رسان با مدارس  افزود: اگر احتمالا انشعابات برق، آب و یا گاز مدارس قطع شده  است برای وصل مجدد آن اقدام کنند.

وی گفت: نیازمندی های مدارس قابل انکار نیست اما باید توجه داشت که فشاری به خانواده ها تحمیل نشود چرا که اولین آسیب آن مشارکت نکردن خواهد بود.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: امروز دشمنان علاوه بر اینکه در حوزه اقتصادی برای فشار هر چه بیشتر به مردم تلاش می کنند، سعی در ایجاد نارضایتی های اجتماعی نیز دارند، از این رو  با رسالت بسیار سنگینی به ویژه در ایامی مثل بازگشایی مدارس روبرو هستیم.

نوروزیان با تاکید بر تمرکز همه بخش ها بر حوزه تعلیم و تربیت گفت: مدیون افکار نیک و تلاش های خیرین مدرسه ساز هستیم و همچنان به همت این خیرین نیازمندیم.

وی تصریح کرد : نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار پررنگ است از این رو  امروز هر فرصتی را که بتواند باعث افزایش مشارکت اجتماعی مردم برای حمایت از این سازمان شود باید غنیمت شمرد و تا انتهای سال تحصیلی از این مشارکت در این حوزه بهره مند شد.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.