رئیس هیات تکواندو مشهد با اشاره به عدم همکاری هیات استان با هیات مشهد گفت :بعد از اینکه اداره کل اثاث ما را بیرون ریخت ما حتی یک اتاق هم برای محل جدید نداشتیم.

اثاث هیات تکواندو مشهد را بیرون ریختند
به گزارش قدس آنلاین  ،فرید بیابانی در جمع خبرنگاران گفت: حدود دو سالی که در هیات مشهد مشغول هستم کمک آنچنانی از سوی هیات استان دریافت نکردیم.

رئیس هیات تکواندو مشهد ادامه داد:کار را یک‌ اتاق در مجموعه مهران و ۵ میلیون بدهی از هیات قبلی آغاز کردیم اما بعد از مدتی یک روز صبح که برای آغاز فعالیت به مجموعه مهران رفتم متوجه شدم از طرف اداره کل ورزش و جوانان اتاق را از ما گرفتند آن هم به دلیل اینکه تشخیص داده بودند هیات تکواندو مشهد کم کار است.

 وی در خصوص اقدامات هیات تکواندو مشهد گفت: با حذف مخالفیم و از ابتدای کار قرار بود از پیشکسوتان استفاده کنیم، هدف ما سرمایه‌گذاری روی پایه است و شاید فردا من با یک‌نامه عزل شوم اما باید کار خوب باقی بماند. 

بیابانی افزود:متاسفانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان حمایت نمی‌شویم، دوستان در هیات استان مکرر از احداث خانه تکواندو صحبت می‌کنند اما خبر خاصی نیست به همین دلیل به سایر امور رسیدگی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در چندین جلسه از هیات استان بودجه و تقوم برنامه‌ریزی خواستیم تا هدفمند حرکت کنیم اما از آن هم دریغ کردند.

رئیس هیات تکواندو مشهد با بیان اینکه 50 باشگاه در سطح شهر با تایید هیات فعالیت می‌کنند، افزود: استعدادیابی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار خود قرار دادیم، سال گذشته با توجه به کمبود بودجه در مسابقات منطقه‌ای با چهار تیم در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتیم که شرکت در مسابقات سطح یک کشوری هزینه بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران استان نتایج خوبی در مسابقات کشوری کسب نمی‌کنند، ادامه داد: دیگر خراسان رقیب جدی برای استان‌های دیگر نیست مسؤولان درگیر خانه تکواندو هستند و از پشتوانه‌سازی نیز غافل شدند. 

وی یاد آور شد: هیات مشهد بابت آزمون‌های ارتقای کمربند از دو هیات گذشته و فعلی حدود ۱۵۰میلیون از هیات استان طلبکار  است که هنوز پرداخت نشده است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.