طرح "شیفت ایثار" در استان خراسان رضوی و مشهدمقدس با همکاری سازمان بسیج کارگری استان و با حضور ۲۰۰۰ نفر از کارگران بسیجی برگزار شد.

 برگزاری طرح "شیفت کاری ایثار" در استان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، طرح "شیفت ایثار" در استان خراسان رضوی و مشهدمقدس با همکاری سازمان بسیج کارگری استان و با حضور ۲۰۰۰ نفر از کارگران بسیجی برگزار شد.
 
در این طرح که همزمان با رزمایش بزرگ بسیج کارگری خراسان رضوی و با حضور پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلش شورای اسلامی، مهدی یزدانی رئیس سازمان بسیج کارگری استان، محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و ابوی رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان برگزار گردیددر ابتدا یزدانی طی سخنانی گفت: ۲ هزار نفر از کارگران بسیجی این استان طی یک روز در محل فعالیت خود طی یک نوبت اضافه کار به صورت رایگان خدمت کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی در ادامه افزود: رزمایش بسیج کارگری در کشور همزمان با رزمایش بسیجیان آغاز شده و «شیفت ایثار» با نیرویی قوی در حال برگزاری است این برنامه در حال حاضر توسط افراد زیر نظر بسیج در ۲۸ واحد تولیدی در استان اجرایی شده است که ۱۱ واحد از این تعداد در مشهد فعال هستند.

یزدانی با اشاره به عملکرد مطلوب متولیان و کارگران بسیج کارگری در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۲ هزار کارگر در این طرح فعالیت دارند و شیفت کاری آنها از ۲ ساعت تا یک شیفت کاری کامل متغیر بوده اما میانگین آن چهار ساعت است. وی تصریح کرد: پس از این برنامه‌ها، سایر اقدامات بسیج کارگری خراسان رضوی به ترتیب انجام شده و هفته دفاع مقدس امسال اقدامات مختلفی صورت می‌پذیرد، سایر برنامه‌های بسیج نیز مانند اقدامات گذشته در راستای بهبود وضعیت کارخانجات جهت خروج از رکود شکل می‌گیرد.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز در مطالبی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و در سال جاری نیز که سال حمایت از کالای ایرانی ناگذاری شده است همگی باید در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولات و کالای ایرانی تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا چرخ واحد های تولیدی به خوبی به گردش در آیند.

وی گفت: کشور ما این پتانسیل را دارد که جنس ایرانی با کیفیت تولید نماید. سنجری با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ مصرف داخلی افزود: اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود سبب ایجاد رقابت در تولید کنندگان داخلی و در نتیجه تولید کالاهای با کیفیت می‌شود.

وی در خاتمه افزود:بسیج یک تشکل مردمی است و ملت ما پاسدار ارزشهای انقلاب هستند و با پشتیبانی از ولایت فقیه همواره راه نفوذ دشمن را سد کرده و خواهند کرد. دشمنان اگر چه نتوانستند در هشت سال جنگ تحمیلی به اهداف و مقاصد خود برسند از همین رو به مسائل اقتصادی ورود پیدا کرده است و در صدد هستند تا مشکلاتی را برای نظام بوجود آورند که انشاء ا... با کمک شما دوستان و تمامی کارگران عزیز از این مشکلات پیش رو نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.