رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: زمینه حضور استعدادهای فوتبال بانوان خراسان‌رضوی در تیم‌های ملی فراهم است.

زمینه حضور استعدادهای فوتبال بانوان خراسان‌رضوی در تیم‌های ملی فراهم است

به گزارش قدس آنلاین، سیدخلیل موسوی اظهار داشت: بانوان فوتبالیست استان خراسان‌رضوی با حضور ۵ نفره در تیم ملی زیر۱۶ سال در مسابقات آسیایی سبب افتخار در حوزه فوتبال پایه خراسان رضوی شدند.

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با تاکید بر این‌که توجه ویژه به حوزه فوتبال بانوان از سال ۹۵ از مهمترین اهداف کمیته جوانان هیئت فوتبال استان بوده است، افزود: افزایش دعوت و درخشش بانوان فوتبالیست رده‌های ۱۲ تا ۱۶ سال به میزبانی از فستیوال ملی دختران که با حضور ۲۷ استان در شهریور ۱۳۹۶ توسط هیئت فوتبال خراسان رضوی مرتبط است، به ‌نحوی که برخی از این بازیکنان که در حال حاضر در تیم‌های ملی عضویت دارند، در تیم منتخب مدارس فوتبال استان در سال ۹۶ عضو و توسط استعدادیابان کشف شدند.

وی با اشاره به این مهم که تمامی خدمات ارائه شده توسط کمیته جوانان و توسعه فوتبال پایه خراسان‌رضوی در حوزه بانوان، ۱۰۰درصد رایگان بوده است افزود: این فاکتور یکی از دلایل مهم در توسعه فوتبال بانوان در رده‌های پایه است.

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره فستیوال مدارس فوتبال بانوان استان در سال ۱۳۹۶ و همچنین نخستین حضور تیم منتخب این فستیوال در فستیوال ملی رامسر در شهریور ۱۳۹۶، دومین دوره فستیوال استانی مدارس فوتبال بانوان استان در سال ۱۳۹۷ و شرکت تیم منتخب این فستیوال در فستیوال ملی ۱۳۹۶، سومین فستیوال استانی مدارس فوتبال بانوان در سال ۱۳۹۷ و حضور در فستیوال ملی بانوان در شهریور سال ۱۳۹۷ در کنار میزبانی از فستیوال ملی ۱۳۹۶ که با حضور حدود ۴۰۰ فوتبالیست دختر از ۲۷ استان انجام شد، بخشی از فعالیت‌های کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان رضوی در دو سال اخیر بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.