نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه ضمن تکرار ادعاهای ضد ایرانی مقام‌های این رژیم، از مواضع کشورهای اروپایی در قبال ایران انتقاد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز چهارشنبه کابینه این رژیم باز هم علیه ایران صحبت کرده است.

بنا بر گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم کشورهای اروپایی را به اتخاذ مواضع «نرم» در برابر «تجاوزگری‌های ایران» متهم کرده است.

«بنیامین نتانیاهو» پیش از این بارها از مواضع اروپا در قبال ایران، برجام و همچنین موضوع فلسطین انتقاد کرده بود.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در اظهارات امروز خود در جلسه کابینه، ادعاهای ضد ایرانی صهیونیست‌ها درباره حمایت ایران از تروریسم را تکرار کرد.

او در ادامه ادعاهای خود علیه ایران گفت که رژیم صهیونیستی به اروپا در خنثی کردن تلاش‌های ایران برای اقدام تروریستی در این قاره کمک کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرده که رهبران اروپایی بدون توجه به اقدامات ایران، «سرشان به خشنودکردن تهران، بند است».

ادعاهای نتانیاهو درباره ایران در شرایطی مطرح شده که رژیم صهیونیستی بعد از خروج غیرقانونی دولت آمریکا از برجام، از کشورهای اروپایی به دلیل حمایت از این توافق انتقاد کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.