شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می شوند، در هفته ششم لیگ برتر برابر تیم نساجی مازندران به برتری دست پیدا کردند.

شکست شاگردان سابق برانکو مقابل پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ششم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. علی علیپور(۵۰) و حامد شیری(گل به خودی ۷۰) برای شاگردان برانکو و گئورگی(۹۶ پنالتی) برای نساجی گل زدند.

بازی با پاس های کوتاه و پرتعداد بازیکنان نساجی شروع شد و شاگردان جواد نکونام سعی داشتند مقابل حملات دقایق ابتدایی میزبان بایستند. به همین خاطر در زمین حریف پاس های کوتاه و پرتعداد دادند تا اجازه بازیسازی را از حریف بگیرند.

با این حال بعد از دقایقی پرسپولیس شرایط را متعادل کرد اما در دقیقه ۱۵ نساجی صاحب بهترین فرصت بازی شد اما توپ ارسالی از جناح چپ از مقابل عباس زاده عبور کرد و توسط انصاری به کرنر فرستاده شد.

بعد از این فرصت سرخپوشان نبض بازی را در اختیار گرفتند و شاگردان نکونام در زمین خودشان به دفاع پرداختند. با این حال شاگردان برانکو بالاخره در دقیقه ۳۰ نخستین موقعیت جدی را روی دروازه خلق کردند که طی آن ضربه علی علیپور به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. 

در دقایق باقی مانده نیمه اول هم پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برتری دست پیدا کند اما ضعفی که در دیدارهای گذشته این تیم وجود داشت بازهم به چشم آمد و سرخپوشان اطراف محوطه جریمه حریف برنامه ای برای رسیدن به گل نداشتند و زهردار نبودند.

پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل در نیمه دوم زمان زیادی را منتظر نشدند و علی علیپور در دقیقه ۵۰ روی ارسال از جناح راست و ضربه سر توانست دروازه تیم سابقش را باز کند. او بعد از این گل به نشانه احترام به هواداران نساجی شادی نکرد. 

در دقیقه ۶۲ این دیدار علی شجاعی مهاجم تیم نساجی به علت خطا روی کمال کامیابی نیا دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان نکونام سخت شود.

درحالی که برانکو سعی در میدان دادن به جوانان نیمکت نشین تیمش را داشت و طاهرخانی را به میدان فرستاده بود، سیامک نعمتی در دقیقه ۷۰ خیال سرخ ها را راحت تر از قبل کرد و در نفوذی که از جناح راست داشت توپ را به سمت بازیکنان حاضر در محوطه جریمه شوت کرد که توپ با برخورد به پای حامد شیری وارد دروازه نساجی شد.

در دقایق باقی مانده شاگردان برانکو به فکر حفظ نتیجه بودند و شاگردان نکونام به فکر کم کردن فاصله. درحالی که کمتر از ۱۰ ثانیه به پایان پنج دقیقه وقت اضافه بازی باقی مانده بود یک پنالتی برای نساجی اعلام شد که این ضربه توسط گئورگی به گل تبدیل شد.

با این حال سرخپوشان با اداره کردن بازی توانستند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند و با ۱۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند. نساجی هم با ۵ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.