رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران کبدی خراسان رضوی در بخش بانوان مقام قهرمانی را در مسابقات کشوری اراک کسب کردند.

ورزشکاران کبدی خراسان رضوی مقام نخست مسابقات کشوری را کسب کردند

به گزارش قدس آنلاین، امیر امیری اظهار داشت: ورزشکاران کبدی خراسان رضوی مقام قهرمانی را در مسابقات کشوری اخیر کسب کردند، این مسابقات در اراک تشکیل شده و چند دقیقه پیش این رقابت‌ها به اتمام رسید، این کسب رتبه نیز به لیست افتخارات هیئت کبدی خراسان رضوی اضافه شد.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: ۱۲ ورزشکار به نام‌های فاطمه معلمی، آیناز فرامرزی، آیناز فرزانه‌فر، زهرا عابدی، زهرا نادری‌نژاد، سهیلا قربانی، سارا حشمتی، سحر عباس‌آبادی، سمیه قیمی، فهیمه فرهمند، زینب جانگداز و مهتاب مرتضی‌پور به همراه یک مربی، سرمربی و سرپرست از خراسان رضوی در قالب تیم به این مسابقات اعزام شدند.

امیری با اشاره به عملکرد مطلوب و کسب نتایج متفاوت ورزشکاران خراسان رضوی با سایر استان‌ها، خاطر نشان کرد: رقابت‌های اخیر در رده سنی نوجوانان و در بخش بانوان برگزار شد و ۲۱ استان از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشتند، تیم خراسان رضوی امروز در مسابقات فینال با گلستان رقابت کرده و با نتیجه ۵۴ بر چهار بازی را به نفع خود پایان داد.

وی تصریح کرد: هیچ اسپانسری در این مسابقات از هیئت کبدی خراسان رضوی حمایت نکرد و این هیئت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان به مسابقات اعزام شد، رئیس هیئت کبدی استان نیز تا حد نیاز از ورزشکاران به بهترین نحو حمایت کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.