رئیس اتحادیه صنف باطری فروشان وباطری سازان کرج با اشاره به کیفیت بالای محصولات داخلی گفت: افزایش مکرر قیمت ها در ماه های اخیر برای مردم آزاردهنده شده است.

افزایش مکرر قیمت ها آزار دهنده شده است/باطری ایرانی کیفیت خوبی دارد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمد رضا چوپانی رئیس اتحادیه باطری فروشان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد :باطری های ایرانی توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارند اما افزایش مکرر قیمت آن ها که از ابتدای سال شاهد هستیم آزار دهنده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰ بار با افزایش ۸ درصدی قیمت باطری خودرو روبرو شده ایم که این عدم ثبات قیمت در نوع خود جالب نیست.

چوپانی ضمن تاکید بر لزوم کنترل قیمت باطری خودرو گفت: باتوجه به حمایت بیش از ۹۰ درصدی مردم از باطری های داخلی بهتر است بستر مناسب برای کنترل قیمت این محصولات فراهم شود.

رئیس اتحادیه باطری فروشان وباطری سازان کرج تصریح کرد: از اداره صنعت، معدن و تجارت درخواست کردیم تا با ارائه لیست مشخص قیمت ها بتوان از تخلفات احتمالی و عدم ثبات قیمت در فروشگاه ها جلوگیری کرد.

چوپانی با حمایت از تعاونی های عرضه باطری خودرو گفت: بهتر است باطری های خودرو به صورت مستقیم به تعاونی ها عرضه شود چراکه در این صورت بررسی، کنترل قیمت و عرضه آن ها راحت تر انجام می شود.

وی با بیان این که در سال بیش از ۱۶ میلیون باطری خودرو در کشور باید عرضه شود گفت: علاوه بر حمایت تولید کنندگان داخلی جهت تولید مضاعف محصولات ایرانی بهتر است بستر مناسب برای واردات باطری نیز تعبیه شود.

رئیس اتحادیه باطری فروشان کرج در پایان با اشاره به اصلی ترین چالش پیش روی این صنف گفت: عدم ثبات قیمت مهم ترین چالشی است که با آن روبرو هستیم و امیدواریم به سرعت این مشکل حل شود و مردم با قیمت مناسب باطری مورد نیاز خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.