مسئول امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از برپایی مراسم عزاداری همزمان با ایام دهه اول محرم در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.

برپایی مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احسان کفشدار طوسی مسئول امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام مراسم ویژه سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) به همت این دانشگاه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم از دوشنبه ۲۰ شهریورماه به مدت یازده شب برگزار می‌شود، ابراز کرد: سخنرانی با موضوع «دین وراثتی یا انتخابی» و مداحی ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم است که در نمازخانه دانشگاه امام رضا(ع) با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.
کفشدار طوسی تصریح کرد: اجرای برنامه مطالعاتی از جمله مطالعه ۵ کتاب توسط دانشجویان در راستای افزایش معارف اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.
وی بیان کرد: در دهه دوم محرم نیز با توجه به آغاز سال تحصیلی و حضور دانشجویان از ابتدای مهر ماه، خیمه عزاداری و نشست‌های معرفتی برگزار می‌شود.
مسئول امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم، در نظر داریم در ماه صفر، سفر زیارتی کربلای معلی را در ایام اربعین حسینی برای دانشجویان پسر با حضور چند تن از اساتید با تجربه برگزار کنیم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.