به میزبانی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ۳۵۰۰ نفر از زائران بارگاه منور امام رضا(ع) در مسابقه فرهنگی «حاضران به غایبان برسانند» شرکت کردند.

شرکت ۳۰۰۰ نفر در مسابقه فرهنگی «حاضران به غایبان برسانند»

به گزارش قدس آنلاین، درمسابقه کتابخوانی «حاضران به غایبان برسانند»که توسط معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی طراحی شده در ماه ذی الحجه ۳۵۰۰ نفر از زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها شرکت کردند.

مسابقه کتابخوانی «حاضران به غایبان برسانند» با رویکرد ارتقای سطح معرفتی زائران در زمینه امامت و ولایت به حق اهل بیت(ع) و انتقال پیام‌های تبعیت از ولایت اولیای الهی طراحی و در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.
مخاطبان این مسابقه فرهنگی افراد بالای ۱۲ سال هستند و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.razavi.ir  و یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ یکی از شرکت کنندگان این مسابقه فرهنگی باشند.
این مسابقه فرهنگی با پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی از کتاب «حاضران به غایبان برسانند» تدوین شده و آخرین مهلت شرکت در مسابقه یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور است، همچنین قرعه کشی مسابقه فرهنگی «حاضران به غایبان برسانند» به صورت روزانه انجام و نتیجه از طریق سامانه پیامکی به اطلاع برندگان می‌رسد.
یادآوری می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف اجرا می‌شود.
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.