نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۸ الی ۲۰ نفر در استان شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند.

۲۰مدیر در استان خراسان رضوی برکنار می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آماری که از دیوان محاسبات کشور استعلام کرده ام در حدود ۱۸ الی ۲۰ نفر در استان شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند.
حمید بنایی در ادامه افزود: با توجه به سخنان سخنگوی شورای نگهبان مبنی برتایید این قانون از سوی این نهاد ، پس از ابلاغ رئیس جمهور تمام افرادی که شامل این قانون می شوند باید ظرف مدت ۲ ماه مسئولیت خودشان را به جوانترها واگذار کنند.
وی تصریح کرد: با اجرای این قانون لایه مدیریتی استان جوانتر خواهد شد اگرچه افراد شامل این قانون نیز که دارای مسئولیت هستند و باید با اجرایی شدن این قانون با صندلی مسئولیت خودشان خداحافظی نمایند دارای ظرفیت ها و تجاربی هستند که باید از انها در حوزه هایی نظیر  مشاوره ای استفاده شود.
بنایی در باره اینکه استاندار خراسان رضوی نیز شامل این قانون می شوند یا خیر ، اظهار داشت: با توجه به اینکه  استثناهایی درباره  فرزندان شهدائ، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان بالای سه سال  در مورد این قانون در نظر گرفته شده است هنوز مشخص نیست که استاندار خراسان رضوی شامل این قانون خواهند شد یا خیر، ازطرفی تاکنون درباره انتخاب استاندار جدید با مجمع نمایندگان استان از طرف دولت صحبتی صورت نگرفته است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.