مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری خراسان رضوی گفت: از مردم می‌خواهم قبل از حرکت بلیط خود را تهیه کنند.

مسافران قبل از سفر به مشهد بلیط تهیه کنند/پایانه‌ها در ۱۰ روز آخر شهریور همه به صورت آماده‌باش هستند

به گزارش قدس انلاین ، محسن شریعتی با بیان اینکه جهت ورود و خروج مسافران از طریق پایانه‌ها ارائه خدمات و قیمت امری حائز اهمیت است، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بلیط قطار و هواپیما، استقبال از پایانه‌ها افزایش خواهد یافت.

او افزود: چندین کانال برای تهیه بلیط اینترنتی داریم و در سایت‌هایی مانند شهرداری مشهد و اداره‌کل حمل‌ونقل جاده لینک‌های تهیه بلیط اینترنتی وجود دارد. در این صورت مسافران درگیر دلال‌ها نخواهند شد و خدمات مطلوب‌تری به آنان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پایان تعطیلات در شهریور ماه و آغاز فعالیت دانشگاه‌ها تصریح کرد: در این ایام نیز استقبال از پایانه‌ها افزایش میابد. در واقع ۱۰ روز آخر شهریورماه ایام ویژه‌ای است که همه به صورت آماده‌باش خدمت‌رسانی می‌کنند.

شریعتی با اشاره به اینکه تعطیلات تاسوعا و عاشورا با پنجشنبه و چهارشنبه، ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه، مصادف شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا جمعه سفرهای بیشتری به صورت بازگشت از مشهد از سوی مسافران صورت گیرد. در ایام تاسوعا و عاشورا به صورت نیمه تعطیل فعالیت می‌کنیم چون رفت و آمد مسافر بسیار کم است. به نوعی این تعطیلی از جانب خود مسافران است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری خراسان رضوی با بیان اینکه در مجموع افزایش قیمتی در این ایام نداریم، خاطرنشان کرد: خدمات حمل و نقلی در این ایام افزایش پیدا می کند و با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تعداد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را افزایش می‌دهیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه داده شود و زائران و مجاوران مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشند.

منبع:ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.