البرز- رقابت‌های لیگ فوتسال کشور در حالی طی روزهای پایانی هفته گذشته برگزار شد که هر دونماینده البرز موفق به کسب نتایج ارزشمندی مقابل حریفان خود شدند.

پیروزی شیرین "مقاومت" مقابل تیم بدون شکست لیگ برتر/ ثبت اولین برد "پاس ناجا"

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیروزی مقاومت و پاس ناجا در لیگ برتر و دسته اول فوتسال کشور سبب شد هفته ای موفق برای نمایندگان البرز در فوتسال کشور رقم بخورد.

در رقابت های دسته برتر فوتسال ایران و در چارچوب هفته دهم این رقابت ها مقاومت البرز روز جمعه در سالن انقلاب اسلامی کرج به مصاف ملی حفاری اهواز تیم بدون شکست این فصل مسابقات رفت ودرنهایت مقابل این تیم به برتری ۲ بریک رسید.

شاگردان مسعود کیانفر در این دیدار به خوبی از موقعیت های خود استفاده کردند و مقابل تیم منسجم و خوب حفاری اهواز موفق به کسب ۳ امتیاز ارزشمند بازی خانگی شدند.

نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال ایران با کسب این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول جای گرفت. مقاومتی ها تا این جای رقابت ها موفق به کسب۴ برد و۳ تساوی شده اند و ۳ شکست نیز در کارنامه شان ثبت شده است.

در دیگر بازی مهم این هفته ودر لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم پاس ناجا البرز در شاهین شهر اصفهان ومقابل هایپرشهر به برتری ۲ برصفر رسید تا اولین پیروزی خود را در هفته دوم مسابقات در گروه اول این بازی ها کسب کند.

پاس ناجا البرز که با خرید امتیاز مبل کریمی نماینده استان در این فصل رقابت ها است با کسب این پیروزی ۴ امتیازی شد و پس از شهرداری رشت در جایگاه دوم گروه اول مسابقات جای گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.