البرز- استاندار البرز با اعلام اینکه پروژه بزرگراه همت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این پروژه تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بزرگراه همت/مشکل معارض نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی استاندار البرزصبح امروز شنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه آزاد راه همت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پروژه اهمیت زیادی برای کشور به خصوص مردم البرز دارد، افزرد: در آخرین بازدیدی که دو ماه پیش از این پروژه داشتیم در این مدت پیشرفت خوبی را داشته است وبه ۹۰ درصد رسیده است.

استاندار البرز با اعلام اینکه این پروژه پیشرفت فیزیکی مطلوبی در ماه های اخیر داشته است، افزود:مشکل معارضین درمسیر این پروژه برطرف شده و خوشبختانه دیگر معارض جدی ای ندارد.

وی افزود: تنها در خصوص تزریق منابع مالی برای پیشرفت کار یکسری مشکلات مالی وجود دارد.

نجفی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تزریق بودجه به پروژه ادامه دارد، گفت: امیدواریم  که مشاور، پیمانکار و شرکت مجری پروژه آزادراه همت به خوبی و با همین سرعت به کار خود ادامه دهند و تا قبل از پایان سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.

استاندار البرز در پایان با بیان اینکه علیرغم تنگناهای مالی کار به خوبی پیش رفته است، گفت: با تمام مشکلاتی که برای  اداره های کل استان در پروژه آزادراه همت وجود داشته است مراحل نهایی برای بهره برداری این پروژه در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.