خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ورودی و خروجی خانوارهای تحت حمایت این نهاد در پنج‌ماهه سال ۹۷ را تشریح کرد.

۶۲۷ خانوار از حمایت کمیته امداد خراسان شمالی خارج شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه ۶۲۷ خانوار مددجوی این نهاد طی امسال از حمایت این نهاد خارج شدند، گفت: خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد به دلایل مختلفی همچون ازدواج فرزندان، معافیت از سربازی، تأمین مسکن، آزادی سرپرست از زندان، درمان بیماری و فوت و همچنین خروج تعداد زیادی از این خانوارها به دلیل خودکفایی و استقلال مالی درنتیجه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بوده است.

اهرابی در ادامه بابیان اینکه امسال سه هزار و ۴۰۰ خانوار نیازمند نیز شناسایی شدند که تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، افزود: این خانوارها از تمامی خدمات کمیته امداد خراسان شمالی ازجمله مستمری بهره‌مندمی شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به انجام طرح پالایش طی سال ۹۶ گفت: طی سال گذشته با انجام طرح پالایش تنها ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد بودند که امسال با اخذ سهمیه جدید این رقم به ۳۲ هزار و ۴۰۰ خانوار افزایش یافت.

اهرابی با تأکید بر اینکه رسالت اصلی کمیته امداد این استان توانمندسازی افراد هست، بیان کرد: کمیته امداد برای حمایت از خانوارهای مددجو، علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه، خدمات مختلفی بنا بر اولویت نیازهای خانوارها در سرفصل‌های درمان، مسکن، جهیزیه، اشتغال، امور تحصیلی و اردوهای زیارتی به آنان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.