خراسان شمالی- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۶۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه ای در بجنورد خبر داد.

 دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف کالای قاچاق ۶۰۰ میلیونی در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق در شهرستان بجنورد بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی محل تردد افراد مورد نظر موفق شدند محل دپوی کالای قاچاق را در حوالی شهرستان بجنورد شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند یک هزار و ۷۸۵ قلم انواع لوازم خانگی و همچنین ۲۳۹ ثوب البسه غیر مجاز و قاچاق به ارزش ۶۷۰ میلیون ریال را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه ورود کالای قاچاق به بازار می تواند به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کند، از شهروندان خواست تا با لبیک گویی به بیانات مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم یاری نمایند.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری عامل اصلی انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در بجنورد خبر داد.

سرهنگ علی اعتمادی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی نموده بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد فضای سایبری موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم یک نوجوان ۱۶ ساله‌ بود، خاطر نشان کرد: وی در مواجهه با مستندات و ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف این اقدام خود را انتقام‌جویی به دلیل مشکلات قبلی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: شهروندان همواره مراقب فعالیت‌های فرزندان خود در فضای مجازی باشند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس  www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

دستگیری ۵ سارق با ۴۸ فقره سرقت در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۵ سارق حرفه ای با ۴۸ فقره سرقت در مرکز استان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: خوشبختانه با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی جان برکفان نظم و امنیت نهایتا ظرف مدت کوتاهی محل اختفای سارقان شناسایی شد.

این مقام انتظامی یاد آور شد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و با اقتدار تمام در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ۵ سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۴۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، خودرو و داخل خودرو، منزل، مغازه، کیف قاپی و سایر از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه در امان نیستند، از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار های پلیسی از وقوع این گونه موارد پیشگیری کنند و برای تداوم امنیت موجود در استان نیز می توانند هر گونه مورد مشکوکی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.