سرمربی تیم کامپوند ایران گفت: شجاعی رئیس قبلی فدراسیون تیراندازی با کمان به تعهداتش عمل نکرد من از زمان او ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار طلب دارم.

احمدی: من ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار از فدراسیون طلب دارم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجید احمدی، درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کامپوند ایران، گفت: من روز چهارشنبه با فدراسیون تیراندازی با کمان به توافق رسیدم. فعلا برنامه‌ای ندارم اما به زودی برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه می‌کنم. هدف و تلاش ما این است که تیم کامپوند ایران را به جایگاه قبلی‌اش برسانیم.

* با مدیریت قبلی این بلا سر کامپوند آمد

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج ملی‌پوشان کامپوند را در بازی‌های آسیایی پیگیر بودید و نظرتان درباره عملکرد ایران چیست، تصریح کرد: بله مسابقات را پیگیر بودم. ایران همیشه در آسیا و جهان جزو تیم‌های مطرح بود اما با مدیریتی که قبلا شد این بلا سرش آمد. امیدوارم بتوانم با همکاری فدراسیون، کامپوند را به جایگاه قبلی برسانیم.

سرمربی تیم ملی کامپوند ایران در ادامه این مصاحبه درباره اینکه شما مدتی سرمربی ایران بودید اما بعد از مدتی کنار کشیدید و حالا دوباره چه اتفاقی افتاد که هدایت ایران را برعهده گرفتید، عنوان کرد: من از سال ۸۹ مربیگری را شروع کردم. با حمایت‌هایی که شد در کارم بهترین نتایج را گرفتم. زمانی که در تیم ملی بودم در سال ۲۰۱۱ مدال طلای انفرادی را برای نخستین بار کسب کردیم. در مسابقات جهانی و در بخش بانوان مدال نقره گرفتیم.

* شجاعی به تعهداتش عمل نکرد

احمدی ادامه داد: سال ۹۲ با تیم ملی عراق یک سال قرارداد بستم و موفق شدم مدال جهانی با این تیم کسب کنم. سال ۹۴ با درخواست فدراسیون دوباره برگشتم و توانستیم بازهم برای نخستین بار مدال جهانی بگیریم. همان سال مدال مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را هم کسب کردیم اما در ادامه فدراسیون به تعهداتش عمل نکرد.

* می‌توانم به تیم در حال سقوط کمک کنم

سرمربی کامپوند در پاسخ به این سوال که منظورتان از تعهدات عمل نشده مالی است، خاطرنشان کرد: بله . من هنوز هم از فدراسیون طلب دارم. شجاعی به قول‌هایی که داد عمل نکرد. با اینکه هنوز از فدراسیون طلب دارم اما وقتی می‌بینم تیم در حال سقوط است وقتی کاری از دستم برمی‌آید تصمیم گرفتم کمک کنم. دیدگاه شعبانی بهار متفاوت است. او قول‌هایی داده که امیدوارم عملی شود.

* ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار طلبکارم

وی درباره مقدار طلب‌هایش از فدراسیون و اینکه آیا شعبانی‌بهار قولی برای تسویه داده، گفت: من ۱۸ هزار و ۵۰۰ دلار از فدراسیون طلب دارم که پرداخت نشد. شجاعی به تعهدات و قول‌هایش عمل نکرد. من در این خصوص با فدراسیون جدید به توافق رسیده‌ام که قبول کردم هدایت تیم را برعهده بگیرم.

احمدی همچنین در پاسه به سوالی مبنی بر اینکه آیا به فدراسیون قولی برای کسب مدال در رویدادهای پیش رو داده‌اید، اظهار داشت: من برای مدال به کسی قول نمی‌دهم اما تمام سعی خودم را می‌کنم تا تیم را به جایگاه قبلی‌اش برسانم.

قرارداد احمدی با فدراسیون تیراندازی با کمان یک ساله است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.