مدیر امور شعب بانک ملی خراسان رضوی در واکنش به‌انتشار تصویر پرچم آمریکا روی ساختمان سرپرستی این بانک در مشهد گفت: چنین چیزی به‌طور مطلق وجود ندارد.

توضیح بانک ملی به‌انتشار تصویر پرچم آمریکا روی ساختمان سرپرستی این بانک در مشهد

به گزارش قدس انلاین ، حسن مونسان  در پاسخ به سوال اینکه آیا تصویری که در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تصویر کشیدن پرچم آمریکا بر روی ساختمان سرپرستی بانک ملی در مشهد صحت دارد؟؛ گفت: متاسفانه این بد اخلاقی‌هایی است که در شبکه‌های مجازی انجام می‌دهند و چنین چیزی به‌طور مطلق وجود ندارد و ما کاملا در چارچوب جمهوری اسلامی هستیم.

مدیر امور شعب بانک ملی خراسان رضوی افزود: مگر می‌شود چنین چیزی انجام شود هنگامی که خودم به‌عنوان مدیر استان، 20 عملیات در جبهه بودم و خانواده شهید هستم، خودمان مدافع نظام هستیم بیاییم پرچم آمریکا را بر روی ساختمان به‌تصویر بکشیم!

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت این نورپردازی انجام شد؛ ادامه داد: این نورپردازی ثابت نیست و با نورهای متعدد به‌صورت عرضی و طولی دائم در حال تغییر است.

مونسان بیان کرد: از پنج دقیقه که این رقص نور اجرا می‌شد تنها 4 ثانیه به این شکل در می‌آمد و ما در همان شب اول متوجه شدیم و برنامه نرم‌افزاری آن را تغییر دادیم.

مدیر امور شعب بانک ملی خراسان رضوی تاکید کرد: این موضوع به‌هیچ عنوان وجود ندارد و محکوم می‌کنیم و از کسی که این مسئله را در شبکه‌های مجازی قرار داده شکایت می‌کنیم، چرا که با این کار برخلاف نظر رهبری که گفته‌اند مردم را باید خوش‌بین کنیم، با این کار مردم را به نظام بدبین می‌کنند.

وی اظهار کرد: در بانک ملی تمام سیاست‌ها بر مبنای سیاست‌های جمهوری اسلامی به‌صورت عملی و نه در حرف، گذاشته شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.