گیلان-کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای افزایش فروش درجایگاههای گازطبیعی فشرده (CNG ) به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و با حضور نمایندگان انجمن صنفی جایگاهداران استان برگزار شد .

برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای افزایش فروش درجایگاههای گاز طبیعی فشرده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : دراین کارگاه آموزشی راهکارهای علمی ، آکادمیک و اجرائی در راستای افزایش فروش در جایگاههای CNG توسط معاون فنی و عملیاتی و واحد CNG منطقه  مورد بررسی قرار گرفت  .

در این نشست راهکارهای عملی برای افزایش فروش در جایگاههای CNG مطرح و مقرر شد که اجرای آن توسط ستاد منطقه ، مالکان و بهره برداران استان  و در نهایت پیگیری آن از طریق ستاد پخش فرآورده های نفتی ایران انجام شود . 

ایجاد تبلیغات مفید در جایگاهها با توجه به فعالیت های انجام شده از جمله استانداردسازی و بالا بردن کیفیت خدمات جانبی ، انجام تبلیغات از طریق صدا و سیما توسط انجمن های صنفی سوخت و CNG با هماهنگی پخش فرآورده های نفتی از جمله مواردی بود که در این کارگاه آموزشی  ارائه شد .

همچنین ارائه تبلیغات مثبت در راستای مزایای فنی و اقتصادی استفاده از سوخت CNG و کاهش آلودگی در محیط توسط اپراتورهای جایگاههای CNG به مصرف کنندگان از دیگر مواردی بود که مطرح  شد . 

گفتنی است که این کارگاه آموزشی با حضور مسئولین و کارشناسان این شرکت  عصر روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۲۱ در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.