خوب است زیباکلام فعلاًً پاسخگوی اعتماد به یغما رفته مردمی باشد که از زندگی و نان شبشان بریدند تا او آن را به دست کودکان یتیم، بیمار و خسته کرمانشاه برساند، اما دریغ و هزار دریغ!

گروه سیاسی قدس آنلاین- شنیدم که جناب بادیگارد پرچم اسرائیل فرموده‌اند «شهریه طلاب 9000 میلیارد تومان است و مردم در این باره چه نظری خواهند داشت»، اما چند نکته مهم:

۱. خوب است شما فعلاً پاسخگوی اعتماد به یغما رفته مردمی باشید که از زندگی و نان شبشان بریدند تا شما آن را به دست کودکان یتیم، بیمار و خسته کرمانشاه برسانید اما دریغ و هزار دریغ؟!

۲. فرمودید «مردم»؛ به نظر شما طلاب چه کسانی هستند؟ فرزندان ژن خوب؟ انگلیسی بلدها؟ خارج رفته ها؟ اعضای هیئات علمی دانشگاه؟ نخیر طلاب بچه های همین مردم اند، مردمی از جنس خاک و کشاورزی و چوپانی، مردم کف خیابان، نه بالای شهر

3- فرمودید ماهی دو میلیون و پانصد هزار تومان؛ عرض می کنم متوسط طلبه ها با بیش از 15 سال سابقه تحصیل و تدریس، متأهل و دارای چند فرزند شهریه ای زیر یک میلیون تومان دریافت می‌کنند که حتی یک ریال آن از بودجه‌های دولتی نیست؛ کاش قدری اسمتان با مسمّی بود و صداقت و زیبایی در کلامتان نمودی داشت.

۴.دست‌بوس همه اعضای هیئات علمی دانشگاه ها هستم همه فداییان پرچم سه رنگ ایران ـ لطفاً به خود نگیرید ـ اما خواهش می‌کنم صادقانه برای یک بار هم که شده فیش حقوقی همین ماهتان را منتشر کنید؛ اگر سختتان نیست که هست، از وام اعضای هیات علمی، صندوق، پاداش و ... که مندرج در فیشتان هست نیز به مردم خبر دهید و این در حالی است اساتید معظم و علمای حوزه اصلا حقوق دریافت نمی کنند.

۵. ولی واقعاً نمی‌دانم چرا هر وقت محرم می‌شود، شهید گمنامی می‌آید؛ دل‌ها صفا می‌گیرد، شما دل دردتان عود می‌کند؟ یک حسی در درونتان می‌کوشد تا به هر قیمتی که شده مردم را از حنجره‌هایی که صدای حسین علیه السلام را به گوش می‌رسانند دور کنید. حالا می خواهد مداح باشد، یک طلبه روستایی باشد یا استاد بسیجی دانشگاه و ... 

۶. نیاز فضای مجازی امروز ما صداقت است و حتی برای شما راستی اسمتان صادق بود، نه؟ آقای سید عبدالفتاح نواب در گفتگوی خود چه فرمودند؟ ایشان تاکید کردند که هدف کمیت و تعداد طلبه نیست؛ هدف تربیت انسان مهذب و باتقوایی است که جامعه ساز و امت آفرین باشد؛ والا نیاز بسیار زیاد است ... او هرگز نگفته بود که ۳۰۰ هزار طلبه داریم. کاش این قسمت فرمایش ایشان را نیز عامدانه نادیده نمی گرفتید.

۷. اما چند آمار جالب؛

الف: تعداد شهدای روحانی دفاع مقدس به نسبت جمعیت رتبه اول بوده است.

ب: تعداد حضور طلبه های مدافع حرم به نسبت جمعیت طلاب و سایر اقشار داوطلب، رتبه نخست بوده است.

ج: راستی خبر از طلبه هایی دارید که هم اکنون در سیستان و بلوچستان و کرمانشاه در چادر و کپر زندگی می کنند برای خاطر دل همین مردم.

د: می‌دانید که الحمدلله و به واسطه فزونی طلاب جانباز که خدا از آنها بپذیرد و روزی همه ما کند؛ مدرسه ای ویژه به نام نامی «ابوالفظل» برای طلاب جانباز در قم دایر شده است؟

ه: می‌دانید متوسط درآمد طلاب از پایین ترین سطوح طبقات اجتماعی است به گواهی آمارهای رسمی و میزان حق بیمه واریزی؟

و: به دلیل کیفی گزینی و تلاش در پذیرش مستعدترین انسان‌ها، متاسفانه هیچ رشدی در آمار پذیرش حوزه های علمیه نبوده است؟

۷. چقدر فرمایشات شما تداعی‌گر تاریخ است؛ کسانی که فدک را غصب می‌کردند به نیابتی خود خوانده از مردم و کسانی که به حسین (ع) می‌گفتند چقدر می‌گیری بی خیال انقلابت شوی؟

آقای صادق زیباکلام این سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، بی خیال مردم نمی شوند، بی خیال انقلابشان نمی شوند، چاقوی اجیرشدگان را تحمل می کنند؛ به استقبال گلوله های داعش می روند؛ توهین و دشنام شما و هم قطاران زیر خط فقرتان را تحمل می کنند اما خسته نمی شوند؛ سری سر به زیر دارند و وجودی سربلند؛ آنها تا جان دارند در خدمت به مردم؛ احیای دین خدا و ایستادن در برابر استکبار و استبداد ادامه خواهند داد؛ خون مطهری، بهشتی، طالقانی، مفتح، دستغیب و اسارت صدر و جانبازی خامنه ای و صبر جوادی آملی و مصباح و مکارم و ... گواهی بر این مدعا است.

گویا داستان دستان دراز غارت گران بیت المال، مردم رنج کشیده، مدافعان حق و حرم و زخم زبان ها و دروغ بافی ها، رسم کهنه دنیای پیر است.

حالا می‌فهمم معنای این فراز از زیارت نامه امام رئوفمان را:

«صلی الله علیک یا اباالحسن صلی الله علی روحک و بدنک صبرت و انت الصادق المصدق قتل الله من قتلک بالایدی و الالسن»

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ببب ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    0 0
    گفتم این پول خوردن نداره
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    0 0
    نظرم تند روی و کند روی هر دو احماقانه است اسلام دین اعتدال است جناب زیبا کلام