جلسه ستاد تسهیلات سفر زائرین فرهنگی با محوریت میزبانی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایام دهه آخر ماه صفر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

  شرایط نامطلوب اسکان فرهنگیان در مدارس

حسینی در این جلسه گفت: رشد و توسعه معارف و فرهنگ رضوی یکی از نقش‌های مهمی است که برعهده آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مرتبط با حوزه زیارت در مشهد است.

وی اظهار داشت: در زمان‌هایی مانند دهه پایانی ماه صفر شاهد حضور خیل عظیم زائران پیاده و سواره برای زیارت امام مهربانی‌ها در یک بازه زمانی کوتاه در مشهد هستیم و افتخار همه ما میزبانی از این زائران است. در این میان آموزش و پرورش نقش مهمی در اسکان و خدمت رسانی به این زوار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه عنوان کرد: شرایط اسکان همکاران فرهنگی در مدارس مطلوب ما نیست، اما با توجه به حجم زیاد متقاضیان و کمبود منابع و اعتبارات ناگزیریم در مدارس پذیرای همکاران فرهنگی باشیم.

خدابنده گفت: اگر امکان اسکان زائرین فرهنگی در مکان هایی غیر از مدارس نیز فراهم شود، آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنان آماده ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی خود به زائرین امام مهربانی‌ها(ع) است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.