همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) مسابقه حضوری مجله و کتابخوانی ویژه بانوان درکانون نورالهدی مستقر در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهررضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه حضوری کتابخوانی ویژه بانوان درکانون  نورالهدی حرم مطهررضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه حضوری کتابخوانی ویژه بانوان با موضوع زندگی به سبک حسینی در ایام ماه محرم در رواق حضرت زهرا(س) بارگاه منور امام هشتم(ع) اجرا می‌شود.
برگزاری این مسابقه برای گروه‌های مختلف مراجعه کننده به اتاق مطالعه نورالهدی از طریق استخراج سوال از کتب ارائه شده در قفسه‌های موجود در رواق حضرت زهرا(س) انجام می‌شود.
علاقمندان می‌توانند با حضور در اتاق مطالعه نورالهدی علاوه بر بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع، مجموعه پرسش‌نامه مسابقه کتابخوانی را تکمیل و تحویل به مسئولان مربوطه دهند و ضمنا از دریافت فیش هدیه محصولات فرهنگی از هدایای متبرک آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.
برگزاری مسابقه کتابخوانی بین زائران حاضر در اتاق مطالعه نورالهدی از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در راستای ترویج سیره ائمه اطهار(ع) در بین نسل جوان طراحی شده است که در قالب فعالیت اتاق‌های مطالعه در حرم مطهر رضوی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) خدمات فرهنگی ارائه می‌شود.
یادآور می‌شود؛ معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در طول سال محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت‌های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌کند.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.