مراسم تشییع پیکر۹ شهیدا دفاع مقدس و ۲ شهید مدافع حرم فردا در مشهد برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر۱۱ شهید همزمان با سراسر کشور در مشهد؛ فردا

 به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع پیکرهای مطهر این  ۹شهید گمنام دفاع مقدس و دو شهید مفقود مراسم تشییع پیکر۱۱ شهید همزمان با سراسر کشور در مشهد؛ فردا الاثر فاطمیون، مجتبی واعظی و سید نصرالله حسینی که اخیرا شناسایی شدند نیز در کنار پیکر ۹ شهید گمنام، ساعت ۱۷فردا دوشنبه  ۲۶ شهریور مصادف با هفتمین روز ماه محرم در مشهد مقدس برگزار می شود.

مراسم تشییع از مقابل مسجد بناها واقع در خیابان خسروی بین شهید دیالمه  ۳ و ۵آغاز می شود و پیکر مطهر شهدا پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای تدفین به محل های تعییین شده منتقل خواهد شد.

 استاندار خراسان رضوی، گفت: طبق هماهنگی انجام شده یک شهید در پادگان تیپ ۱۷۷ارتش تربت حیدریه، یک شهید پارک سفید سنگ فریمان، دو شهید در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) واقع در چهاراره نخریسی و پدافند هوایی ارتش مشهد منتقل خواهد شد.

علی رضا رشیدیان افزود: شهدا شاگردان ممتاز مکتب عاشورا هستند زیرا که برای دفاع از ارش های اسلامی و ملی، جان ارزشمند خود را فدا کردند.

وی میزبانی از پیکیر شهیدان همزمان با دهه اول محرم و در کنار امام مهربانی ها را توفیقی برای مردم استان دانست و افزود: به طور حتم مردم بزرگوار و همیشه در صحنه، با حضور گسترده خود در این مراسم، قدرشناسی خود به فرزندانشان و پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین مراسم وداع با شهدای گمنام، تحت عنوان "شبی با شهدا" با حضور قشرهای مردم در مشهد برگزار خواهد شد.

منبع:صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.