عضو شورای شهر مشهد گفت: من به اصلاح الیت رای خواهم داد و با افزایش تعرفه الیت در بعضی خیابان‌ها موافق هستم.

با افزایش تعرفه در برخی خیابان‌ها موافقم

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود ریاضی اظهار کرد: تصمیم‌گیری راجع‌به الیت نیازمند یک خرد جمعی است و نمی‌توان سلیقه‌ای و بر اساس حرف یک نماینده در یک دوره، تصمیم‌گیری کرد.

وی ادامه داد: همه ما دوست داریم شهر را درست کنیم اما تعریف هرکس از درست‌شدن متفاوت است. باید نظرات افراد در جلسات مطرح و در مورد آن تبادل نظر شود تا به آن چیزی که مصلحت شهر است، دست پیدا کنیم.

عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه «درباره الیت نظرات متفاوتی وجود دارد»، خاطرنشان کرد: اولین نظر این است که مردم در حالت بد اقتصادی و اجتماعی به سر می‌برند و نباید فشار بیشتری به آن‌ها تحمیل کرد. نگاه بعدی این است آلودگی‌های شهری و ترافیکی، آسیب‌های زیادی بر شهروندان می‌گذارد. ریاضی با بیان اینکه «در خیابان ماشین‌های گران‌قیمت دیده می‌شود که حاضر به پرداخت هزینه الیت نیستند»، تصریح کرد: چرا باید هزینه این آسیب‌ها را مردم بپردازند؟ باید کار کارشناسی صورت گیرد تا به نتیجه جمعی برسیم و تصمیمی بگیریم که به نفع عموم مردم باشد.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و عمران طوس در خصوص، اصلاحیه جدید الیت، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که شرایط بهتر شود اما تعریف وضعیت بهتر بین افراد متفاوت است.

وی افزود: باید شیوه اجرا الیت مردمی‌ و کرامات انسانی حفظ شود. من به اصلاح الیت رأی خواهم داد و با افزایش تعرفه الیت در بعضی از خیابان‌ها موافق هستم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.