مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی پایگاه‌های اورژانس 115 مشهد در حالت آماده‌باش بوده و جهت تسریع در انجام مأموریت، اورژانس‌های ما در حاشیه شهر و در میادین پرتردد مستقر خواهند بود.

مردم در خوردن غذاهای نذری احتیاط کنند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اتاق هدایت مدیریت بحران دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین پایش مخاطرات را خواهند داشت و در صورت نیاز آماده پاسخگویی خواهند بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مرکز پایش مراقبت‌های بیماری‌های درمانی آماده هرگونه همکاری و انتقال بیماران و مصدومان شهرستان‌ها به سایر مراکز خواهند بود.

طاهرزاده خاطرنشان کرد: همکاران کنترل ترافیک شهر با حضور مستمر خود در مسیر مناسب، سرعت رسیدن به محل حادثه را کم نموده و بیمارستان علوم پزشکی مشهد نیز با افزایش توان برنامه‌های خدماتی به مصدومین و محرومین، همکاری لازم را انجام می‌دهد.

وی در خصوص توصیه‌های لازم به عزاداران اضافه کرد: ضمن رعایت صبر و حوصله از راننده‌ها و شهروندان به دلیل اعمال محدودیت‌ها و ترافیک‌های صورت‌گرفته در ایام عزاداری و به دلیل آسیب‌پذیربودن شهر مشهد از مردم خواهشمندیم در این ایام از از خوردن و آشامیدن غذاهایی که به‌عنوان نذری در اماکن مختلف بخش می‌شود، برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو پرهیز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً با شماره ۱۱۵ تماس گرفته تا شاهد حوادثی در این ایام نباشیم.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.