البرز- رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان البرز از شانس بالای نمایندگان البرزی برای کسب مدال در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبرداد.

همه ورزشکاران البرز در بازی‌های پاراآسیایی شانس کسب مدال دارند

 سعید براتی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ۳ ورزشکار در ۲ رشته وزنه برداری و دوومیدانی از استان البرز به بازی های پاراآسیایی جارکارتا اعزام می شوند که همه آنها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردارند.

وی افزود: امیر جعفری و یوسف یوسفی به تازگی با ۲ مدال طلا و نقره از مسابقات جهانی وزنه برداری معلولین بازگشته اند و از شانس بسیاری برای کسب مدال در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا برخوردار هستند.

براتی با اشاره به نخستین تجربه حضور نماینده دوومیدانی البرز در مسابقات پاراآسیایی گفت: الناز دارابیان درحالی که نخستین حضور خود را در این مسابقات تجربه می کند اما آمادگی زیادی برای شکستن رکورد در رشته پرتاب دیسک و کسب مدال طلا دارد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین البرز با اشاره به اعزام ۳ مربی البرزی به مسابقات پاراآسیایی گفت: مربیان البرزی در دو رشته دوومیدانی و والیبال نشسته نمایندگان البرز در این مسابقات خواهند بود.

براتی از امضای تفاهم نامه با مجموعه خیریه کهریزک خبرداد و گفت: از آنجا که هیئت جانبازان و معلولین ۱۶ رشته ورزشی را در بر گرفته و از شرایط خاصی برخوردار است مقرر شده تا خیرین استان از طریق مجموعه کهریزک به ورزشکاران جانباز و معلول کمک رسانی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اغلب ورزشکاران معلول از قشر آسیب پذیر جامعه هستند و از اواخر شهریور ماه مقرر شده تا یک دستگاه اتوبوس جهت تسهیل در ایاب ذهاب آن ها توسط مجموعه کهریزک تهیه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.