البرز- رئیس شورای شهر کرج گفت: مراحل اداری صدور حکم شهردار منتخب کرج در حال انجام است و به زودی اعلام می شود.

شایعه کناره‌گیری شهردار منتخب کرج کذب است

عباس زارع رییس شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با رد شایعه هایی مبنی بر اینکه فشارهایی از داخل و خارج شورا به شهردار منتخب کرج وارد می شود تا از این مسئولیت کناره گیری کند گفت: این مساله کذب است و کاندید منتخب شهرداری کرج مشکلی بابت احرازصلاحیت ها نخواهد داشت.

وی افزود: روز یکشنبه هفته گذشته مدارک سیروس شفقی کاندیدای منتخب شهرداری کرج به وزارت کشور ارسال شد و وزارت کشور ۱۰ روز فرصت پاسخگویی دارد که روز پنج شنبه مصادف با عاشورای حسینی مهلت تعیین شده به اتمام می رسد.

زارع با اشاره به اینکه هیچ فشاری مبنی بر استعفای کاندیدای منتخب شهرداری در کار نیست، گفت: روند احراز صلاحیت شهردارمنتخب کرج بصورت ویژه دراین خصوص پیگیری می شود.

رییس شورای شهر کرج گفت: با توجه به حساسیتی که شهر کرج دارد وضرورت نیازبه ثبات مدیریتی در شهرداری کرج ازوزارت کشور خواهشمندیم که سریعتر روند صدور ابلاغ شهردارمنتخب کرج را تسریع کند.

وی در ادامه گفت: سیروس شفقی در حال حاضر فرماندار کرج است و مشکلی بابت احرازصلاحیت ها نخواهد داشت و تمام شرایط احراز صلاحیت هایی که در قانون پیش بینی شده است را بصورت دقیق بابت اجرا کنترل کرده ایم.

زارع در پایان در پاسخ به این سوال که آیا موضوع قانون بازنشستگی از سوی دولت برای شورای شهر و شهرداری ها نیز اعمال می شود یا نه، گفت: این قانون فقط در خصوص پست های دولتی اعمال شده است و شامل اعضای شورای شهر نمی شود و درمورد شهرداری که ما انتخاب کرده ایم قانون بازنشستگی شامل وی نمی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.