اوحدی گفت: ساخت، تجهیز و بروزرسانی امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی جز وظایف شهرداری تهران است که بعد از ساخت در اختیار سازمان فرهنگی هنری قرار می‌گیرد، اما این سازمان هیچ بودجه‌ای را برای ساخت و تجهیز در اختیار ندارد.

ساخت، تجهیز و بروزرسانی ظرفیت‌های فرهنگی، وظیفه شهرداری است

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی یک نشست خبری درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ماه محرم توضیح داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره خرید خانه نیما یوشیج در منطقه دزاشیب توسط این سازمان اظهار داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر اساس توصیه مقام معظم رهبری و در قالب یک حکم وظیفه‌مند است که در کنار توسعه شهری به همان تراز در حوزه فرهنگی کار را پیش ببرد. در دوره جدید هم ما اینگونه عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر اینگونه نباشد توسعه در سایر حوزه‌ها همانند سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز با چالش همراه خواهد شد، توضیح داد: فرهنگ موتور محرک توسعه پایدار است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اضافه کرد: بخشی از وظایف شهرداری تهران ساخت، تجهیز و به روز رسانی امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی است که بعد از ساخت در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری قرار می‌گیرد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری هیچ بودجه‌ای را برای ساخت و تجهیز در اختیار ندارد، اما احیای خانه تاریخی مفاخر، مشاهیر و خانه شهدای مدافع حرم می‌تواند موزه‌های بسیار ارزشمندی از ارزش‌ها برای نسل سومی‌ها باشند.

* تغییر در هیات مدیره نشر شهر

اوحدی همچنین درباره تغییرات هم توضیح داد: هفته آینده در هیات مدیره نشر شهر تغییراتی صورت می‌گیرد و نگاهمان توسعه فعالیت‌های حوزه کتاب است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.