یکی از طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: دیوان محاسبات و سازمان امور اداری و استخدامی، تعداد، مشاغل و اسامی بازنشستگان را به مجلس گزارش می‌دهد.

دیوان محاسبات از بازنشستگان شاغل به مجلس گزارش می‌دهد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، زهرا ساعی، یکی از طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مورد «طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی» گفت: با ابلاغ این قانون از سوی رئیس جمهور، دولت موظف است ظرف دو ماه تمامی بازنشستگانی که در دستگاه های اجرایی مشغول به کار هستند را برکنار کند و نیروهای جوان را جایگزین این افراد نماید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این قانون به صورت صریح و شفاف و بدون استثناء اعلام کرده است که تمامی استانداران، سفرا، مدیران دولتی و معاونین وزرای بازنشسته که مجددا در دستگاه های دولتی به کارگیری شده اند باید دستگاه های دولتی را ترک کنند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: فراکسیون جوانان از دیوان محاسبات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور طی نامه ای خواسته است، تعداد، مشاغل و اسامی بازنشستگانی که طبق این قانون باید برکنار شوند را اعلام کند. این گزارش به اطلاع عموم خواهد رسید. از این طریق بر اجرای دقیق این قانون نظارت خواهیم کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.