خراسان شمالی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گزارشی از فعالیت‌های طرح اکرام ایتام و محسنین طی پنج‌ماهه سال ۹۷ ارائه کرد.

۷۱ درصد حامیان طرح اکرام و محسنین غیربومی هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، محمود بادله معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۷۱ درصد از حامیان طرح اکرام و محسنین در استان خراسان شمالی غیربومی هستند.

محمود بادله، با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام و محسنین طی پنج‌ماهه امسال هشت میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان به کودکان نیازمند این نهاد کمک کردند، گفت: این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه بابیان اینکه ۷۱ درصد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این استان، غیربومی هستند، یادآور شد: هم‌اکنون ۲۶ هزار و ۴۴۷ خیر در طرح اکرام و محسنین این نهاد مشارکت دارند که تنها هفت هزار و ۷۵۷ نفر از این افراد بومی استان خراسان شمالی هستند.

وی همچنین شمار ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی را سه هزار و ۳۹۳ نفر عنوان کرد و افزود: سه هزار و ۵۵ نفر از فرزندان خانوارهای بد سرپرست، سالمند و همچنین ازکارافتاده و بیمار نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت‌های مادی و معنوی خیران قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.