سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره طرح مجدد استیضاح وزیر نفت در مجلس توضیح داد.

 مسئله استیضاح وزیر نفت مسکوت ماند/ امضاکنندگان استیضاح پیگیری جدیدی نداشتند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله قره‌خانیدرباره مطرح‌شدن استیضاح وزیر نفت در مجلس اظهار کرد: موضوع استیضاح زنگنه به بیش از یک ماه قبل از تعطیلی‌های مجلس بازمی‌گردد که تعدادی از نمایندگان با موضوع «قرارداد کرسنت» این استیضاح را امضا کردند.

وی اضافه کرد: زنگنه به نمایندگان گفت که آمادگی پاسخگویی دارد و در جلسه‌ کمیسیون که جمعی از نمایندگان استیضاح‌کننده حضور داشتند، پاسخ‌های زنگنه ارائه شد و کمیسیون این‌ را به هیأت رئیسه اعاده کرد و پس‌ازآن امضاکنندگان استیضاح دیگر موضوع را پیگیری نکردند و مسئله مسکوت ماند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بابیان اینکه امضاکنندگان استیضاح وزیر نفت پیگیری جدیدی نداشتند که بخواهد امضا زیاد شود، گفت: بار دیگر مطلبی درباره اینکه موضوع استیضاح چیست و چه کسانی امضاکنندگان آن هستند در کمیسیون انرژی مطرح نشده است.

احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس روزهای پیش از به جریان افتادن طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه خبر داده بود.

وی بیان کرده بود که تعدادی از نمایندگان مجلس قبلاً طرح استیضاح وزیر نفت را ارائه کرده بودند که آقای وزیر با حضور در جلسه کمیسیون انرژی به نمایندگان استیضاح‌کننده قول‌هایی برای پیگیری موارد موردنظر آنان را داده بود.

به گفته امیرآبادی با توجه به اینکه در حال حاضر پتروشیمی‌ها مواد اولیه کارخانه‌ها را به‌درستی تأمین نمی‌کنند، لذا تعدادی از نمایندگان گفته‌اند که دوباره می‌خواهند استیضاح وزیر نفت را پیگیری کنند.

نماینده مردم قم خاطرنشان کرده که نمایندگان به وزیر نفت مهلت داده بودند تا به قول‌هایش عمل کند اما وزیر به قول‌هایش عمل‌نکرده است و از طرفی به دلیل عدم همکاری پتروشیمی‌ها با تولیدکنندگان، این نمایندگان استیضاح‌کننده گفته‌اند استیضاح وزیر نفت را پیگیری خواهند کرد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.