در صورت جدایی قطعی جان توشاک از تیم تراکتورسازی باید منتظر انتخاب سرمربی جدید این تیم باشیم.

احتمال حضور کی‌روش بر روی نیمکت تراکتورسازان

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جان توشاک در حالی بامداد دوشنبه همراه مدیربرنامه و پسرش ایران را ترک کرد که زمزمه هایی در خصوص جدایی قطعی این سرمربی ولزی و گزینه های احتمالی این تیم مطرح شده است.

توشاک در هنگام ترک ایران به سوالی مبنی بر قصد بازگشت دوباره به تبریز پاسخی نداد و ناراحتی هم در چهره این مربی مشهود بود. با وجود اینکه جدایی قطعی این سرمربی به صورت رسمی تایید نشده است ولی شواهد نشان می دهد باید منتظر تغییراتی بزرگ روی نیمکت این تیم تبریزی باشیم.

خبر عجیبی که در حال حاضر به گوش می‌رسد احتمال انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی توشاک در تیم تبریزی است. سرمربی تیم ملی ایران که برای تمدید قرارداد با مسئولین فدراسیون فوتبال به توافق نهایی نرسیده است، می تواند یکی از گزینه های مالک ثروتمند نماینده تبریز باشد که این مهم با توجه به رابطه خوب مالک تراکتورسازی با کارلوس کی‌روش اصلا دور از انتظار نیست.

همچنین حضور اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در تراکتورسازی که سه کاپیتان تیم ملی ایران هستند و کارلوس کی‌روش هم رابطه خوبی با آنها دارد نیز می تواند یکی از دلایل حضور احتمالی سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در تبریز باشد.

دیگر گزینه برای نیمکت تراکتورسازی نیز تونی اولیویرا است که محبوبیت خاصی بین هواداران تراکتورسازی دارد. البته به نظر می رسد این سرمربی نیز تمایل زیادی برای بازگشت به تبریز داشته باشد. البته از محمد تقوی که در روزهای گذشته به عنوان دستیار جان توشاک در تراکتورسازی انتخاب شد هم می توان به عنوان گزینه جدی برای این تیم یاد کرد. 

با این شرایط باید منتظر برگزاری جلسه فنی باشگاه تراکتورسازی تبریز باشیم تا پس از بررسی گزینه ها، سرمربی آینده پرشورهای تبریزی از گزینه های مطرح شده و یا جدید مشخص شود. 

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.