البرز- رئیس هیئت کشتی استان البرز از صعود ۵ پله ای جایگاه البرز در رده بندی استان های کشور خبرداد و گفت: با توجه به گذشت دو سال از فعالیت هیئت کشتی جدید با تلاش فراوان توانستیم البرز را از رده نهم به جایگاه ۴ کشور برسانیم.

۵ پله در کشور صعود داشته‌ایم/مشکلات زیرساختی همچنان پابرجاست

حمید یاری رئیس هیئت کشتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به ارتقا جایگاه این استان در سطح کشور  اظهار کرد: در کناراین دستاورد مشکلات زیر ساختی همچنان پابرجا است.

وی افزود: به لحاظ میزبانی و درخشش ورزشکاران البرزی در مسابقات مختلف شرایط بسیار ایده آلی داریم اما به لحاظ امکانات زیر ساختی انتظارات همچنان پابرجا بوده و امیدواریم باتوجه به موفقیت این رشته نگاه ویژه ای به هیئت کشتی شود.

متولی کشتی البرز ضمن قدردانی از حمایت های اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: با حمایت این اداره توانستیم در ۶ ماه نخست سال دو میزبانی موفق ااز مسابقات بین المللی داشته باشیم که این اتفاق باعث رضایتمندی فدراسیون کشتی از ورزش البرز بود.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان این که میزبانی از مسابقات مختلف در گرو تامین اعتبارات مالی است گفت: فدراسیون نهایت همکاری را داشته و از میزبانی البرز حمایت می کند این در حالی است که برگزاری مسابقات نیازمند به تامین اعتبارات مالی است.

یاری با اشاره به اعزام ورزشکاران البرزی به مسابقات بین المللی گفت: اواخر شهریور ماه سجاد غلامی و امیر یاری با تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی اسلواکی اعزام خواهند شد که هر دوی آنها از شانس های کسب مدال به شمار می روند.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران نمونه کشتی گیران مستعد البرزی هستند که طی فرایند استعدادیابی و نیز برگزاری مسابقات مختلف شناسایی شده اند و همواره به وجود چنین منابع انسانی مستعدی در استان مفتخر هستیم.

رئیس هیئت کشتی استان البرز در خصوص آخرین وضعیت تیم رعد پدافند نماینده استان در لیگ کشور گفت: این تیم نظامی و دارای ۴ کشتی گیر سرباز و نیز مربیان البرزی بوده که در لیگ کشور حضور دارد.

یاری تصریح کرد: تیم رعد پدافند البرز از شرایط خوبی برخوردار است و هفته دوم مهرماه میزبان تیم شهرداری مشهد خواهد بود که برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.