رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی گفت: ۲ نفر از ورزشکاران عضو تیم ملی شطرنج در چند روز آتی از خراسان‌رضوی جهت شرکت در المپیاد جهانی شطرنج به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین ، رضا پاشانجاتی اظهار داشت: دو نفر از ورزشکاران عضو تیم ملی شطرنج به نام‌های مسعود مصدق‌پور و میترا حجازی‌پور در چند روز آتی از خراسان‌رضوی جهت شرکت و کسب رتبه در المپیاد جهانی شطرنج به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی گفت: المپیاد شطرنج هر دو سال یک مرتبه برگزار شده و تیم‌های قدرتمندی از سراسر دنیا در این مسابقات حضور می‌یابند، به همین دلیل باید تیم‌ها آمادگی کاملی داشته باشند، این رقابت‌ها در 18 مهرماه در شهر باتومی کشور گرجستان برگزار می‌شود.

پاشانجاتی خاطرنشان کرد: المپیاد جهانی شطرنج در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان شکل می‌گیرد، تمرینات ورزشکاران شطرنج استان فشرده شده است، آنها باید پیش از حضور در مسابقات در اردوی تیم ملی و مسابقات متعدد فعالیت کنند تا به نتایج بهتری دست یابند.

وی تصریح کرد: یکی از ورزشکاران اعزامی به این مسابقات به عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده شناخته شده است، با توجه به کسب مدال‌های مختلف در مسابقات پیشین و تلاش ورزشکاران، هیئت شطرنج خراسان‌رضوی کسب بهترین نتایج توسط ورزشکاران استان را در این مسابقات پیش‌بینی می‌کند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی بیان کرد: روز گذشته مسابقات آماتورهای کشور برگزار شده که به دنبال آن مهراد اوجاقی مقام نخست را کسب کرد اما به دلیل پوئن‌شکنی بر روی جایگاه سوم ایستاد، همچنین متین آرین در این رقابت‌ها مقام نخست را در رده سنی زیر 12 سال کسب کرده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.