امام جمعه نیشابورگفت:باید افرادی را که اعتقادات ضد عاشورایی و دینی دارند از این شغل های فرهنگی و منسب های دولتی دور شوند.

باید رضا مهرداد عضو شورای شهراز مردم عذرخواهی کند
به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور در خصوص توهین یکی از اعضای شواری شهر به عزاداران حسینی ، گفت: ما این کار را محکم می‌کنیم و چنین تفکری و چنین نگاهی به مسائل دینی و ارزشی لیاقت اینکه در شورای اسلامی شهر یا در کلاس‌های آموزش و پرورش کار کند را ندارد .

وی  گفت: این کار باید از مراجع قانونی پیگیری شود و انشالله مسئولین هم بر این خواسته‌های مردم توجه می کنند.

امام جمعه نیشابور افزود: در شورای شهر افرادی هم هستند که به مسائل دینی و ارزشی برایشان ارزش دارد و در آموزش و پرورش هم همینطور،باید افرادی را که اعتقادات ضد عاشورایی و دینی دارند از این تشکیلات دور شوند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی ادامه داد: اقای مهرداد برود در جای دیگرکار کند حق ندارد شغل‌هایی که به فرهنگ مردم ارتباط دارد مشغول به کار شود.

وی  خطاب به این عضور شورای شهر گفت: با احساسات و ارزش‌های دبنی مردم بازی نکن، رضا خان، صدام حسین خودشان را با دستگاه امام حسین (ع) درگیر کردند چه سودی بردند غیراز خواری و خفت، توهم اینکار را نکن و دنیا و آخرت خودت را خراب نکن

امام جمعه نیشابور افزود: در جاهایی گفتی که اشتباه شده پس باید از مردم واز امام حسین (ع)باید عذر خواهی کنی.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی گفت: امام سجاد (ع) فرمود: خدار را شکر که خدا دشمنان مارا احمق آفرید و این فرد حقیقت خودش را نشان دادکه از عقل و فهم درستی بر خوردار نیست .

اظهارات آقای مهرداد شخصی است و ربطی به شورای شهر ندارد

همتی عضو شورای شهر نیشابور  هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آقای مهرداد به عنوان عضوی از اعضای شورای شهر حرفی زدن که حرف ایشان کاملا شخصی و هیچ ربطی به جایگاه حقوقی وی ندارد.

وی  با بیان اینکه در جلسه‌ی دیروز شورای شهر همه‌ی اعضای شورای شهر ۸ نفر این حرکت را محکوم کردند  افزود:حرفی که در فضای مجازی ایشا گفتن حرف نامناسبی بوده که نباید گفته می‌شده در عین حال ما هم این حرکت رو محکوم می‌کنیم و قطعا باید ایشون از مردم عذرخواهی کنند.
این عضور شورای شهر نیشابور گفت: مردم عزادار نیشابور امروز به نشانه اعتراض در جلوی دفتر شورای شهربه عزاداری کردند و خواستار رسیدگی فوری از مراجع قانونی شدند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.