در چهارمین گام از مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جهان امروز دو تیم ایران و لهستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رقابت ایران و لهستان برای صدرنشینی و بازی آسان تر در مراحل بعدی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جهان به میزبانی بلغارستان و ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران که در گروه D رقابت ها با تیم های پورتوریکو، کوبا، بلغارستان، فنلاند و لهستان همگروه است امشب از ساعت ۲۲ (به وقت تهران) به مصاف تیم لهستان می رود. هر دو تیم سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و برای صدرنشینی و بازی آسان تر در مرحله بعدی مسابقات به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

در حال حاضر دو تیم لهستان و ایران با کسب ۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند. همه چیز برای دو تیم حتی در ست شماری برابر است و لهستان تنها به لطف اختلاف امتیاز بهتر در ست ها در رتبه یک جدول گروه D قرار دارد. اگر شاگردان کولاکوویچ در تیم ایران امشب پیروز شوند صدر را از آن خود خواهند کرد. دیدارهای ایران و لهستان جدا از بحث برد و باخت به خاطر کُری‌خوانی‌های کوبیاک و ملی پوشان ایران همیشه حساس و دیدنی بوده است.

 در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان، ۲۶ تیم در چهار گروه شش تیمی تقسیم شده اند و در پایان مرحله نخست مسابقات، چهار تیم برتر هر گروه به دور بعد صعود خواهند کرد.

در مرحله دوم ۱۶ تیم حاضر به چهار گروه چهار تیمی تقسیم می شوند و پس از پایان رقابت های این مرحله نیز صدرنشین های هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروه ها موفق به صعود به مرحله سوم خواهند شد.

در مرحله سوم نیز دو گروه سه تیمی تشکیل و تیم ها رقابت خواهند کرد که در پایان این مرحله نیز دو تیم حذف و چهار تیم برای تعیین فینالیست ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.