یزد - وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح ۴۲ طرح بهداشتی و درمانی شامگاه دوشنبه به استان یزد سفر کرد .

افتتاح   ۴۲ طرح بهداشتی و درمانی در استان یزد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح ۴۲ طرح بهداشتی و درمانی شامگاه دوشنبه به استان یزد سفر کرد.

افتتاح بیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی ، افتتاح مرکز دیالیز ثمین طب سروش یزد ، افتتاح اولین سلامتکده  طب سنتی و بهره برداری از مرکز خدمات  جامع سلامت وافتتاح بخش عفونی بیمارستان شهید صدوقی  از مهمترین برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان یزد است و برخی از این پروژه ها توسط  ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد .  

افتتاح اولین سلامتکده  تخصصی طب سنتی در استان 

در این رابطه صبح سه شنبه با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی  اولین سلامتکده  تخصصی طب سنتی در این استان به بهره براری رسید که این سلامتکده  با اعتباری دولتی توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد در زمینی به مساحت  ۲ هزار مترمربع در سه طبقه  ساخته شده است.  

 افتتاح مرکزی خیر ی خدمات جامع سلامت 

 در ادامه سفر وزیر بهداشت به یزد مرکز خدمات  جامع سلامت با زیر بنای ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یزد و یکی از خیران عرصه سلامت به بهره برداری رسید که این مرکز جامع سلامت خدماتی چون مشاوره و روان شناسی، بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط ، واکسیناسیون ، آزمایشگاه ، مشاره در مورد ازدواج را ارئه می دهد .

این مرکز درمانی توسط خیر حوزه بهداشت و درمان حاج غلامرضا  حاجی مقصودی ساخته شده  که این مرکز جامع سلامت بیش از ۳۰هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد .

افتتاح پایگاه اورژانش شهید ذوالفقاری یزد

همچنین با حضور وزیر بهداشت پایگاه اورژانش شهید ذوالفقاری یزد در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع توسط خانواده شهید ذوالفقاری و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد ساخته و تجهیز شده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.