ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه برخی از مسئولین دنیاپرستند از آنان خواست خادم و نوکر مردم باشند.

دست از دنیا پرستی بردارید و خادم و نوکر مردم باشید/برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا در روز تاسوعا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عبدالله ملکی صبح امروز(سه‌شنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه اغلب مدیران نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم هستند، اظهار کرد: دنیاپرستی از گذشته تا کنون بوده و یکی از عوامل ایجاد واقعه عاشورا، همین مساله بوده است.

وی شعار هفته دفاع مقدس امسال را «ما توانسته ایم» اعلام و اضافه کرد: در این شرایط سخت و سنگین اقتصادی و جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده است متاسفانه برخی بر اثر نادانی به این مساله دامن می زنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک جنگ جهانی با مقیاس کوچکتر بود و ۴۴ کشور پشت متجاوزین ایستاده بودند، گفت: دفاع مقدس، دفاع از دین، اسلام و عترت بود.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که برنامه های هفته دفاع مقدس مردمی شود، از تشکیل ۱۴ کمیته استانی برای برگزاری این هفته اشاره و افزود: باید رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی از برگزاری رزمایش یگان های نظامی و نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در میدان اصناف ساری اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۵ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران، برپایی نمایشگاه عکس، پاسداشت عملیات شکست حصر آبادان، عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاوت، تجلیل از همسران نظامیان، مسابقه مقاله نویسی دفاع مقدس در دانشگاه علوم دریایی نوشهر، حضور در نماز جمعه، تجلیل از مدیران و کارکنان ایثارگر، دیدار و تکریم از ۷۰۰ خانواده ایثارگر، تجلیل از سربازان نیروهای مسلح، اعزام راویان به مراکز آموزشی، همایش بزرگ جبهه مقاومت و برگزاری شب شعر و خاطره گویی را از مهمترین برنامه های این هفته اعلام کرد.

سردارملکی استقبال مردم مازندران از ۹ شهید گمنام را باشکوه و بی نظیر خواند و قدرشناسی مردم استان را مورد تمجید قرار داد و گفت: ۲۲۰ نفر از جوانان میهن اسلامی به شهادت رسیدند که از این میان ۱۸۸ هزار نفر در دفاع مقدس جانفشانی کردند.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدا در شهرهای استان ازجمله قائم شهر و شیرود در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.