البرز- رئیس هیئت ووشو استان البرز از میزبانی مسابقات المپیاد نخبگان برتر این رشته در کرج خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات که ویژه بانوان است در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

البرز میزبان مسابقات المپیاد ملی نخبگان ووشو می‌شود

اسماعیل سایه افکن رئیس هیئت ووشوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: آذرماه سال جاری برترین های ووشو بانوان کشور  با عنوان المپیاد نخبگان در البرز به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه گفت: همواره در تلاش هستیم تا با میزبانی از مسابقات مختلف کشوری بتوانیم جایگاه البرز را در سطح کشور ارتقا دهیم.

این مسئول ضمن خرسندی از عملکرد هیئت ووشو البرز در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: خوشبختانه امسال تاکنون تمامی فعالیت ها بر اساس برنامه پیش رفته و شاهد درخشش ورزشکاران البرزی در مسابقات ملی و بین المللی بوده‌ایم.

رئیس هیئت ووشوی استان البرز با اشاره به برنامه های آینده این این رشته در البرز گفت: آبان ماه سال جاری آقایان و بانوان ووشوکار البرزی برای مسابقات انتخابی تیم ملی به اردبیل و تبریز اعزام می شوند.

سایه افکن تصریح کرد: ورزشکاران البرزی از آمادگی بالایی برای حضور در تیم ملی برخوردار هستند این در حالی است که نمایندگان استان های دیگر نیز رقبای قدرتمندی برای ورزشکاران البرزی به شمار می روند.

وی در پایان ضمن اشاره به جایگاه چهارم البرز در بین استان های کشور گفت: مفتخر هستیم که با تلاش شبانه روزی اعضای هیئت و نیز ورزشکاران و کادر فنی طی ۶ سال البرز را از رتبه ۲۶ به چهارم کشور رسانده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.