قزوین_ جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین گفت: بیش از ۳۰۰برنامه در استان از جمله برنامه های فرهنگی، بصیرتی و ۶۰ برنامه شاخص برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به برنامه های خاطره گویی اشاره کرد.

برگزاری هفته دفاع مقدس با بیش از ۳۰۰ برنامه در قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عباس برزگرابراهیمی ظهر روز سه شنبه در نشست خبری در سالن جلسات لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهارداشت: در صدسال گذشته و بعد از جنگ ویتنام، طولانی ترین جنگ، جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن قبل از آغاز جنگ همه اقدامات را برای تضعیف انقلاب انجام داد و در داخل کشور با انجام انواع ترور و توطئه ها وقتی به نتیجه نرسید جنگی یکطرفه و ناجوانمردانه را راه انداخت، افزود: تمام تلاشهای دشمن این بود که استقلال نظام را از هم بپاشد و نظام را براندازد و زیرسوال ببرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین با بیان اینکه لطف خداوند و انسجام و وحدت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب شامل حال انقلاب است که ترورها، توطئه ها و قتل های مختلف را با این شرایط نیروهای مسلح توانستند کشور را حفظ کنند، گفت: دفاع مقدس و شهدای آن را فراموش نکنیم و اداره کردن مملکت و انسجام و وحدت و مردانگی ملت ما بود و امروز هم این مردانگی را حفظ و مشکلات را حل کرد.

برزگریادآورشد: تبعیت محض مردم از ولایت و شجاعت و اولویت قرار دادن مهم است و در هفته دفاع مقدس باید به آن بپردازیم و در هفته دفاع مقدس موظفیم تا تلاش های تمام جانبازان را یادآوری کنیم.

وی اضافه کرد: ولایت مداری نیروهای مسلح، شجاعت ایثار و گذشت رزمندگان و تبعیت از فرهنگ عاشورا را درنظرداشته باشیم؛ با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، موظفیم برای پاسداشت و نکوداشت مقام شهدا و جانبازان و رزمندگان این هفته را گرامی بداریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین با اشاره به اقدامات مردم این استان در زمان جنگ خاطرنشان کرد: مردم استان در زمان جنگ بیش از ۱۵۰۰ کامیون مایحتاج به جبهه های رزم ارسال کردند که در حد خود بی نظیر بود و هم امروز که مورد هجمه های زیادی هستیم.

برزگر خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰برنامه در استان از جمله برنامه های فرهنگی، بصیرتی و ۶۰ برنامه شاخص برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به برنامه های خاطره گویی اشاره کرد.

وی به روزشمار هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: روز نخست با نام «صلابت و صنعت دفاعی کشور»، روز دوم روز «علم ومعرفت نخبگان و روز تجلیل از سرباز»، روز سوم با نام روز «علم و پژوهش»، روز چهارم روز «دفاع ملی جوانان و بصیرت افزایی»، سه شنبه روز «انقلاب اسلامی و مردم سالاری و استکبار ستیزی با محوریت وحدت ملی»، روز چهارشنبه روز «اقتصاد مقاومتی تولیدملی»، روز پنج شنبه روز «بزرگداشت و تکریم خانواده های شهدا»، روز جمعه روز «ولایتمداری، زنان، خانواده مداری و سلامت» و روز شنبه روز «فرماندهان و پیشکسوتان» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.