لیورپول در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه ۳-۲ پاری سن ژرمن را شکست بدهد.

لیورپول در ورزشگاه خانگی مقابل یاران نیمار به پیروزی رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما پاریسی ها توانستند کار را به تساوی بکشند. در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، گل تماشایی روبرتو فیرمینو در آخرین ثانیه های بازی، سه امتیاز را نصیب قرمزها کرد.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود؛ به طوری که بازیکنان پاری سن ژرمن  مجبور به انجام کارهای دفاعی شدند. اولین موقعیت جدی قرمزها در دقیقه ۷ ایجاد شد؛ زمانی که همکاری جیمز میلنر و دنیل استوریج، یک موقعیت خوب نصیب ویرژیل فن دایک کرد اما ضربه والی او را آلفونس آرئولا با یک واکنش تماشایی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

حملات لیورپول ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۱، این بار صلاح می توانست دروازه پاری سن ژرمن را باز کند اما باز هم آرئولا دروازه تیمش را نجات داد.

در حالی که قرمزها همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند، پاری سن ژرمن در دقیقه ۱۷ صاحب موقعیت شدند اما ضربات پیاپی نیمار و کاوانی را آلیسون دفع کرد.

برتری لیورپولی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه ۳۰ این تیم به گل رسید. روی ارسال دیدنی رابرتسون بود که دنیل استوریج در بین تیاگو سیلوا و کیمپنبه، با یک ضربه سر محکم، کار را تمام کرد.

پاریسی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و چیزی نمانده بود که امباپه در دقیقه ۳۴ کار را به تساوی بکشد اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در مقابل این لیورپولی ها بودند که در دقیقه ۳۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای خوان برنات روی جورجینیو واینالدوم در محوطه جریمه، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. جیمز میلنر پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه آرئولا فرستاد.

پاریسی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه ۴۰، یکی از گل های خورده را جبران کردند.  روی یک ارسال به دهانه دروازه لیورپول بود که توپ با اشتباه رابرتسون به توماس مونیه رسید و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را ۲-۱ کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول این پاریسی ها بودند که تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با نتیجه ۲-۱ به سود لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. اما در ادامه باز هم این لیورپول بود که توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه ۵۸ توانست توسط محمد صلاح به گل برسد اما خطای سادیو مانه روی آرئولا باعث شد تا داور این گل را مردود اعلام کند.

چهار دقیقه بعد نوبت دنیل استوریج بود که روی ارسال عالی الکساندر آرنولد صاحب موقعیت شود اما ضربه نه چندان محکم او را دروازه بان پی اس جی در اختیار گرفت.

حملات لیورپول ادامه داشت اما تلاش بازیکنان این تیم برای زدن گل سوم و ایجاد اختلاف مطمئن به نتیجه نمی رسید. در مقابل این پاری سن ژرمن بود که در دقیقه ۸۳، روی یک غافلگیری به گل تساوی رسید. اشتباه صلاح و لو رفتن توپ در زمین لیورپول باعث شد تا پاریسی ها یک حمله سریع را ترتیب بدهند و در نهایت روی نفوذ نیمار، امباپه که در محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه فنی، حساب کار را ۲-۲ کرد.

لیورپولی ها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، در دقایق پایانی بار دیگر برفشار حملات شان افزودند. ابتدا در دقیقه ۸۹، ضربه آزاد الکساندر آرنولد به تیر دروازه برخورد کرد اما در وقت های اضافه بود که روبرتو فیرمینو توانست گل برتری را به ثمر برساند.

او که روی پاس ویرژیل فن دایک صاحب موقعیت شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، با یک ضربه تماشایی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه آرئولا فرستاد تا لیورپول در ادامه روند پیروزی های پیاپی اش در این فصل، در این دیدار هم ۳-۲ به برتری برسد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.