عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارتخانه‌های «اقتصاد و اموردارایی» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» دو وزارتخانه کلیدی هستند، بیان داشت: با در نظر گرفتن ماموریت‌های خطیر این وزارتخانه‌ها دولت باید هر چه سریع‌تر برای این دووزارتخانه تعیین تکلیف کند.

تکلیف وزارتخانه‌های «اقتصاد» و «کار» هرچه سریع تعیین شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله قره‌خانی با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی «اقتصاد وامور دارایی» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» به مجلس اظهار داشت: این دو وزارتخانه‌ از وزارتخانه‌های مهمی هستند که رئیس جمهور باید هر چه سریع‌تر گزینه‌های پیشنهادی خود در این وزاتخانه‌ها، مشخص کند.
وی افزود: دولت پیش از استیضاح وزرای «اقتصاد و امور دارایی» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» بر این گمان بود که شاید این استیضاح‌ها رای لازم را در مجلس کسب کند، اما در حال حاضر که این دو وزیر استیضاح شده‌اند و مدت زیادی هم از آن گذشته است، ضرورت دارد دولت به سرعت در این زمینه دست به کار شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور می‌تواند وزرای پیشنهادی را از زیر مجموعه این دو وزراتخانه انتخاب کند که این اقدام، اقدام خوبی است و فردی که در این مجموعه قرار می‌گیرد حداقل اشرافیت کاملی بر اوضاع وزارتخانه‌ها دارد و می تواند از تنش‌ها جلوگیری کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: حتی ما پیشنهاد می‌کنیم وزارتخانه‌هایی که وزرای آن‌ها استیضاح نشده و اما در نزد نمایندگان وضعیت خوبی ندارند هم بکوشند تا نیروهای خود را از منظر توانایی ارتقاء دهند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.