رشتخوار -امام جمعه شهر رشتخواردر آخرین نماز جمعه خود در شهر رشتخوار ضمن کسب حلالیت از جمع نماز گزاران خداحافظی کرد و نمازگزاران آخرین نماز جمعه به امامت وی را اقامه کردند.

امام جمعه رشتخوار با نماز گزاران خدا حافظی کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد طیبی، بعنوان امام جمعه شهر رشتخوار بعد از یکسال انتصابش در این پست از مردم شهر رشتخوار خدا حافظی کرد. وی در همین پست در یکی از شهرهای استان گیلان به کار خود ادامه خواهد داد.

 وی در آخرین گفتگوی خود با نمازگزاران  رشتخوار  گفت:خدای عزوجل را شاکرم که توفیق  یک سال خدمتگذاری به اهالی این شهرستان ولایی را به بنده عنایت کرد و در طول این مدت خدمت به ملت شریف شهرستان رشتخوار را سرلوحه کار خود قرار دادم.

حجت الاسلام طیبی همچنین درادامه خطبه نماز جمعه رشتخواردر جمع نماز گزاران با تقدیر از مردم و هیات های مذهبی در بر پایی با شکوه دهه اول محرم با اشاره به اینکه حرکت عاشورا به ما آموخت که در برابر استکبار بایستیم، بیان داشت: امام حسین مرگ را بر ذلت ترجیح داد.

وی با بیان اینکه یکی از درس‌های مهم عاشورا این است که قدم‌ها باید مبتنی بر علم و اخلاق و دانش و معرفت باشد، تصریح کرد: باید از عاشورا درس سلوک علمی بیاموزیم و در این راه ثابت قدم باشیم و امام و مقتدای خود را بشناسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.