بازی صنعت نفت برابر پیکان در حالیکه با یک گل اختلاف به نفع میهمان در جریان بود به دلیل سنگ پرانی و ورود برخی تماشاگران به زمین نیمه کاره ماند.

دیدار صنعت نفت و پیکان به دلیل حضور تماشاگران در زمین نیمه کاره ماند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در آخرین دقایق بازی صنعت نفت آبادان برابر پیکان و در حالی که موعود بنیادی فر خطای اوت مهدی قریشی مدافع صنعت نفت را گرفت اعتراضات هواداران آبادانی به اوج رسید و حتی برخی از تماشاگران با بالارفتن از فنس ها  به داخل زمین آمدند.


البته اعتراض های هواداران آبادانی از دقیقه ۸۴ و صحنه ای که داور خطای هند در محوطه جریمه پیکان را  پنالتی اعلام نکرد آغاز شد. در این لحظه سنگ پرانی هواداران آغاز شد و وقتی که در دقیقه ۸۷ داور خطای اوت قریشی را گرفت تعدادی از هواداران نفتی از روی فنس ها خودشان را به داخل زمین رساندند که ماموران یکی از این افراد را دستگیر کردند. از این لحظه سنگ پرانی ها شدت گرفت و حتی براتعلی مولوی کمک داور دوم این بازی از ناحیه گونه به شدت آسیب دید تا جایی که وقتی دوربین های تلویزیونی صورت او را نشان دادند، تورم پای چشم او به شدت نگران کننده می نمود.

این آسیب دیدگی و فضای متشنج ورزشگاه باعث شد تا داور مسابقه بازی را متوقف کرده و به رختکن برود. بازیکنان دو تیم نیز به رختکن رفتند و این بازی نیمه کاره به اتمام رسید. این در حالی بود بازیکنان نزدیک به یک ربع از هواداران می خواستند دست از رفتار خود بردارند اما اعتراض ها به قضاوت بیش از حدی بود که بشود بازی را در لحظات پایانی ادامه داد و بنابراین بعد از معطلی زیاد در نهایت بازی نیمه کاره متوقف شد تا احتمالا پیکان برد ۲-۱ خود را با پیروزی ۳-۰ عوض کند. 

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.