همدان -رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورا از شفاف سازی و سالم سازی محیط شهرداری به طور قاطع حمایت می کند.

حمایت قاطع شورا از شفاف‌سازی و سالم‌سازی محیط شهرداری

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ اکبر کاوسی امید در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا با اشاره به شفافیت و برخورد با فسادهای مالی در شهرداری اشاره کرد و افزود: کارمندان و کارکنان شهرداری همدان افراد پاکدستی هستند اما تعداد اندکی به این مجموعه زحمتکش آسیب وارد می کنند و درخواست اعضای شورا بر این است که از طریق قانون برخورد شود.

کاوسی امید  تاکید کرد: ضروری است با هرگونه تخلف و عمل غیرقانونی که موجب آسیب رساندن به اعتبار کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری و همچنین تضییع حقوق شهروندان شود باید بدون کوچکترین اغماضی و با جدیت برخورد صورت پذیرد تا بتوانیم از این طریق از بیت المال و حقوق مردم حفاظت کنیم.

 وی همچنین ضمن تسلیت ایام سوگوری سرور و سالارشهیدان امام حسین (ع) ،اظهار داشت: مسیر ولایت صراطی است که ما را به بهتر زیستن و رستگاری هدایت می کند و در این راستا باید پیرو امام باشیم.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان با اشاره به واقعه عاشورا، اضافه کرد: افرادی که در مقابل امام حسین (ع) ایستادند جهان بینی مادی داشتند و برای آنها قدرت و مادیات مهمترین مقوله بوده است. 

کاوسی با تاکید بر اینکه ما باید از مکتب حسینی درس بگیریم و حسینی وار عمل کنیم، یادآور شد: باید مباحث مادی را در اختیار به سعادت رسیدن انسان بکار گیریم و مدیریت و سیاست گذاری این امور باید در کمیسیون بودجه برنامه ریزی شود.

 وی ضمن تشکر از زحمات حسین قراباغی رییس کمیسیون بودجه در سال نخست دوره پنجم و چهار سال دوره چهارم شورا گفت: زحمات آقای قراباغی قابل توجه بوده و وضعیت حوزه بودجه را از وضعیت نامناسب به وضعیت مناسبتری هدایت کرد و این زحمات قابل تقدیر است.

کاوسی با بیان اینکه کمیسیون بودجه متشکل از ۷ نفر از اعضای نخبه و کارشناس شورا است، افزود: این کمیسیون از نظر کمی و کیفی مطلوب بوده و از اهداف ما بهره گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان در راستای ارتقای بودجه شهرداری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.