یزد – همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس ، رژه نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار و جمعی از مردم و مسئولان در میدان امام حسین یزد برگزار شد .

رژه نیروهای مسلح استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد  که همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار و جمعی از مردم و مسئولان در میدان امام حسین یزد برگزار شد اظهارداشت : دوران دفاع مقدس دوران اوج عزت و اقتدار و سر بلند ی ملتی است که با ایمان و توکل بر خدا بر دشمنان پیروز شده و زرمندگان ۸سال دفاع مقدس با شکست دادن دشمنان زمینه صدور انقلاب اسلامی را به سراسر دنیا فرهم ساختند .

 سردار سرتیپ دوم فتح الله جمیری افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات شیرین و رزم عظیم مردم ولایتمدار ایران اسلامی بوده و این هفته موجب گسترش نهضت های آزادی بخش در جهان شده و دفاع مقدس باعث شد توطئه دشمنان ناکام بماند .

 وی تصریح کرد : ملت قرمان ایران اسلامی با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت  در ۸سال دفاع مقدس  مقتدرانه در برار  دشمنان ایستادگی کرد و هم اکنون باید روحیه دوران دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ متعالی دربین مردم و جوانان روزبه روز گسترش پیدا کند چون که سربلندی کشور و شکست دشمن درگرواین اقتداراست.

جمیری خاطرنشان ساخت: ارزش های دفاع مقدس  سدی مستحکم در برابراستکبار جهانی بوده و ولایتمداری مردم و مسئولان وهمدلی و اتحاد آنها با آحاد مردم جامعه همراه با بصیرت موجب شکست توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه نظام است .

پیروی از قیام  امام حسین راز پیروزی دفاع مقدس بود

در ادامه این مراسم استاندار یزد نیز در سخنانی اظهارداشت: راز پیروزی انقلاب اسلامی دردوران دفاع مقدس پیروی واطاعت ملت قهرمان و رزمندگان اسلام از قیام امام حسین بوده است .

 محمود زمانی قمی افزود: در دنیا جنگ های زیادی به وقوع پیوسته و همه آنها در طول تاریخ فراموش شده اند ولی دفاع مقدس ما برای همیشه درتاریخ ماندگارشده و ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه ازمهمترین رموز مادگاری دفاع مقدس است و رزمندگان غیور و دلاور ایران اسلامی با ملاک قرار دادن رفتار و منش شهدای دشت کربلا در برابر دشمنان ایستادگی کردند .

وی خاطر نشان ساخت : دشمنی استکبار جهانی علیه ایران ادامه دارد و نیروهای مسلح وفهیم  ما با همدلی و اتحاد  برای جان فشانی ایران اسلام ی همیشه آماده هستند.

استاندار تصریح کرد: دشمنان برای براندازی انقلاب و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی خیلی تلاش کردند ولی خوشبختانه تاکنون به نتیجه نرسیده اند و حتی در منظر جهانیان به افرادی منفور و رسوا شده  تبدیل شده اند .

زمانی قمی ادامه داد : به برکت انقلاب اسلامی و دفاع قهرمانانه ملت ایران ، خاورمیانه امروز به به سرزمینی اسلامی تبدیل شده و موج اسلام خواهی د راین منطقه در حال گسترش است .

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار و جمعی از مردم و مسئولان در میدان امام حسین یزد برگزار شد یگان های نمونه  نیروهای مسلح با نظم و ترتیب از مقابل جایگاه به رژه رفتند  و پس از رژه یگان ها ، وسایل موتوری همراه با تجهیزات و امکانات نظامی از مقابل جایگاه عبورکرده و با آمادگی و هوشیاری قدرت و ولایت مداری خود را درمقابل دسیسه ها و توطئه ها ی استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.