مراسم نیروهای مسلح با حضور جمعی از مسوولان استانی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در استان قزوین برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ارشد آجا در قزوین و زنجان با بیان اینکه سی و یکم شهریور ماه سال ۵۹ هجمه گسترده ای از توان نظامی رژیم عراق به سرکردگی ایادی استکبار برعلیه میهن آغاز شد، اظهار داشت: هر سال جشنی برگزار می شود که این جشن به یاد تمام جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران دوران هست ساله دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ دوم بهنام پیری افزود: جنگ تحمیلی بعد از یکسال و 9 ماه از عمر انقلاب به کشور تحمیل شد که البته ارتش و سپاه منسجم نبوده و وضعیت نیروهای مسلح کاملا مشخص نبود.

وی ادامه داد: دشمنان از توطئه ها و ترورها در داخل کشور ناکام ماندند و هجمه وسیعی از جنگ بر کشور وارد شد و نیروهای مسلح توانستند بعد از هشت سال کشوردشمنان را خارج کنند.

فرمانده ارشد آجا در قزوین و زنجان با اشاره به اقدامات لشگر در هجمه های سنگین یادآور شد: بعد از قریب به سه ماه از هجمه های سنگین دشمن، لشگر 16 رزهی در تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۵۹ با اجرای عملیات نصر، یک لشگر عراق را به طور کامل منهدم کرد؛ 

پیری اضافه کرد:از نسل جدید انتظار داریم که قدردان خون شهداء و ایثارگران و آزادگان باشند.

گفتنی است در این مراسم، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عبدالمحمد زاهدی استاندار، سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی‌ استان، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.