فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پیام امروز ما ارتشیان این است که بار دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست سپاه پاسداران، بسیج، نیروی مقاومت و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع ابراز می‌دارد.

پیام امروز ارتشیان دفاع از آرمان‌‎ها ، دست در دست سپاه است
به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان امروز 31 شهریور ماه در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز ما در چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ایران با این شعار هفته دفاع مقدس را شروع می‌کنیم که "ما توانستیم".
وی افزود: ما توانستیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل تمام توطئه‌های دشمن به ویژه استکبار جهانی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران طرح و برنامه داشتند و می‌خواستند انقلاب اسلامی به ثمر ننشیند، بایستیم و آن‌ها را خنثی کنیم.
آذریان بیان کرد: ما توانستیم در مقابل حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق بایستیم و با اجرای عملیات‌های بزرگ یکی پس از دیگری به دشمن ضربه بزنیم و دشمن را از خاک جمهوری اسلامی ایران بیرون برانیم و بگوییم ما همچنان ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز توانستیم از آن مباحث و درس‌هایی را یاد بگیریم تا استقلال جمهوری اسلامی ایران را تضمین و اقتدار آن را تثبیت کنیم و همچنان به برنامه‌های آمادگی خود در مقابل حملاتی که همواره دشمن علیه ما دارد، ادامه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن نمی داند که رزمندگان و ملت بزرگ ایران افرادی هستند که ۲۸۸۷ روز یا هشت سال دفاع مقدس را در مقابل دشمنان تجربه کردند و آن تجربه بسیار بزرگ را به وجود آوردند.
آذریان گفت: پیام امروز ما ارتشیان این است که بار دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست سپاه پاسداران، بسیج، نیروی مقاومت و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌تابی خود را برای جانبازی در راه دفاع از آرمان‌های حضرت امام(ره) و تحقق فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ابراز می‌دارد و بار دیگر شعار می‌دهد "ارتشی، سپاهی، یک لشگر الهی".
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.