خراسان جنوبی-فرمانده سپاه بشرویه در ردیدار با امام جمعه موقت این شهر گفت: در مجموع در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی دینی ورزشی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

رژه نیروهای مسلح بشرویه روز دوم هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود/برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ، پرسنل ناحیه مقاومت سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان  با ائمه جمعه شهرستان بشرویه دیدار کردند.

" سرگرد پاسدار علی خبازی" در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این چنین روزی تمام دنیای شرق و غرب با وحدت رویه و کمک به رژیم بعثی صدام جنگی نابرابر را علیه ملت انقلابی ایران اسلامی تدارک دیدند  ولی نتیجه استقامت در تحمیل 8 سال جنگ ، پیروزی رزمندگان اسلام در برابر استکبار جهانی بود.

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه افزود: ایثارگری و آمادگی ملت مسلمان و انقلابی ایران در اولین روزهای هفته دفاع مقدس و مقابله بسیار خوب رزمندگان علیه رژیم متجاوز باعث شد تا پیروزی  فراهم  شود.

وی با اشاره به روحیه بالای شهادت طلبی و ایمان قوی رزمندگان هم بیان کرد :در مدت هشت سال دفاع مقدس روحیه شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان و جوانان و نوجوانان بسیجی زمینه‌ساز پیروزی جبهه حق بر علیه باطل شد .

خبازی افزود : دوران دفاع مقدس گنجینه بسیار با ارزشی است که با گرامیداشت این ایام فرهنگ ایثار و شهادت طلبی همیشه غنی و تاثیر گذار بوده است.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اینکه تمام کشورهای دنیا با تجهیزات مختلف در برابر ایران ایستادند گفت :علی‌رغم اینکه تمام کشورهای دنیا با تجهیزات مختلف و حمایت‌های همه جانبه از رژیم صدام در برابر جوانان رزمنده ما که از کمترین امکانات برخوردار بودند ایستادند ولی پیروزی با آن دسته از افرادی بود که با توکل به خداوند و نیت خالص برای دفاع از اسلام وارد میدان جنگ شدند چراکه روحیه معنوی و اخلاص و شهادت‌طلبی جوانان ما رمز پیروزی این جریان شد.

 وی تصریح کرد: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همواره با فتنه گری های دنیای استکبار در حال جنگ و مقابله بوده و در هر زمینه ای هم با عنایت و لطف خداوند پیروز شده است .

خبازی با تاکید بر شناخت دشمن هم خاطرنشان کرد: امروزه دشمن که دیگر توانایی مقابله فیزیکی و جنگ سخت با ملت ایران را ندارد به دنبال راه اندازی جنگ اقتصادی و رسانه ای است و سعی در ایجاد مشکلات اقتصادی دارد ولیکن ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی به فضل خداوند از این پیچ  هم عبور خواهند کرد.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه گفت :برنامه‌های هفته  دفاع مقدس در بشرویه با ۲۰ برنامه محوری برگزار می شود که دیدار با ائمه جمعه  در اولین روز تدارک دیده شد و با توجه به همزمانی این روز با برنامه مذهبی شهادت آقا امام سجاد و روز بنی اسد برنامه رژه نیروهای بسیجی و نیروهای مسلح شهرستان بشرویه در روز دوم هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مجموع در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی دینی ورزشی و اقتصادی برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس بیان کرد:نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان بشرویه ،برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت ثامن الحجج در شهر ارسک و برپایی رژه نیروهای نظامی و مسلح از دیگر برنامه‌ها در دومین و سومین روز از هفته دفاع مقدس می باشد .

خبازی از برگزاری بزرگترین یادواره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه و افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد و گفت: برنامه شاخص و محوری از جمله افتتاح نمایشگاه بزرگ مقاومت و ایثار در محل مصلای شهدای گمنام و همچنین یادواره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه در محل هیئت سادات الحسینی بشرویه با حضور سخنران کشوری از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس  در روز سه شنبه سوم مهرماه است.

وی افزود :برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی قدس، همایش پرسمان نقش زن در دفاع مقدس و چهل سالگی انقلاب ،یادمان شهدای شکست حصر آبادان، دیدار و سرکشی با تمام خانواده‌های معظم شهدا در طول مهر ماه، برپایی همایش بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و گلباران مزار شهدا ،حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه ،افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری یادواره شهدای پایگاه حضرت ابوالفضل در روستای مورستان ،برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ، یادواره شهدای دانش آموزی دبیرستان امام خمینی و  همایش اصناف و نقش تاثیرگذار آن در دوران دفاع مقدس از برنامه های دیگر در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه میباشد.

گفتنی است این مراسم با برگزاری زیارت عاشورا آغاز گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.